Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under oktober 2011

Av tessys - 31 oktober 2011 11:21

Nu är det höslov och jag ska va med bsta janni i stockholm som vanligt!Och på lördag ska man till boda borg med mitt  ex och janni och nåra till:D.Joo,men i helgen var jag med sandra,vi satt barnvakt(jobbigt) men fick ju pengar så:D,fast lixsom inte så kul för mig som typ spydde hela natten;(men nu mår jag super bra;)Så lngtar man ju till typ torsdag:D,pappa kommer hem med brosserna och lossas mamma från thailand:P.Snacka om att dem kommer va bruna!dem har vart där i 3hela veckor!:D.Men nu har man typ inge och blogga om just nu men bloggar senare eller så!;D


                                       xoxo//tess<3

Av tessys - 23 oktober 2011 17:45

Men tjaaa!Nu sitter man och dunkar musik och pustar ut efter helgen:D.Har ju vart med janni jöö,och vi var själva hemma typ hela helgen så vi ba gjorde det skönt!Och idag var vi och träffa Maria Montazami i stockholm(grymt!)asså det var så jävla cool tyckte jaa;)Och snart äe det ju höstlov och jag ska va med janni ju och ha soft,hahha asså fan va vi gillar och softa;D





 bästa!;D            xoxo//tess<333

Av tessys - 20 oktober 2011 14:19

Hellu!nu sitter jag och äter  ben&jerry glass(gott).Ska snart åka till stockholm med mamma och kusin och sånt för vi slutade så tidigt idag typ 13:30:D.Men asså hinner inte blogga mer men kanske gör det senare;D


                           xoxo//nasse

Av tessys - 17 oktober 2011 22:02

Fan nu har man inte så mycket att blogga om,idag var man typ med julle och maddis i skolan och hade de soft med dem hahha;Dälskar er!Men shit imorron är jag och julle telletabbis tillsammans;Dmin mobbe fuckar så går inte och ladda upp ett skit på datan annars hade ni fått massa bilder ju;D.Vad ska man nu blogga om,kommer inte på nått ju;D.Men imorron så har jag väll nått nytt antar jag;D!


   xoxo//tess

Av tessys - 16 oktober 2011 19:53

YEEESSSS!!!!fick min äkta onepiece idag asså är asssss glad har velat ha den i 2 år typ och nu har jag den,shitt;DDDDjag tänkte inte blogga så mkt men tänkte bjuda på en bild på min one piece och mig;D   niceeee !!!:DDD

      xoxo//tess<333

Av tessys - 10 oktober 2011 22:40

asså ni ska veta hur trött man är nu!  men jag lovade att blogga! ;) men idag var man i skolan och hade de lika bra som andra dar och lite lättare måndag för vi hade ingen spanska han var sjuk;S.Och imorron sp har vi idrott och typ det vanliga men kanske hinner blogga lite imorron oxså annars på onsdag ;)Men sorry måste sova innan jah somnar här och nu så puss



          xoxo//nasse<333

Av tessys - 10 oktober 2011 07:18

Idag är en helt vanlig dag,inge skit alls!Joo ska ju fään till skolan snart och va med den bästa julia!Har inte bloggat på ett tag igen så sorry,men just nu är det stress så ska blogga senare!;)


       xoxo//nasse<3flumm bild!  

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards