Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under augusti 2012

Av tessys - 29 augusti 2012 20:50

Förlåt att jag inte bloggat idag men har verkligen inte hunnit med ett dugg idag!

Har läxor och så kan man inte bara sitta vid datorn så har varit ute ett tag osv innan!

BTW ska duscha nu sen lägga mig i säng,myyyys!

Är skiiiiit trött idag;((


God natt,puussss!<3

Av tessys - 29 augusti 2012 14:07

In dä buss just nu!!bloggar senare!puss

Av tessys - 29 augusti 2012 07:06

Vaknade för drygt en halvtimme sedan och sitter o äter nu!

Ganska mycket stress har jag ju men men!

Bloggar mer från bussen,puss!

Av tessys - 28 augusti 2012 20:10

Tjenixen på er!

Kommit hem för ett tag sen!

Innan var jag ute med nåra efter deet åkte jag till affärer och letade jacka och hittade en fin tillslut;))

Ni får bild nedan!

Snart ska jag gloo på "Svenska Hollywood fruar" med mig själv,hehhe!

Bloggar senare puss!<3


 

nytt här hemma;)


Av tessys - 28 augusti 2012 15:32

Kom nyss hem efter en underbar dag;)

Slutade när vi hade håltimme klockan 1 för vi skulle inte ha musikprofil idag;DD

Efter det drog jag och Sofia till soldalaskolan(hennes gammla) och hälsade på lite snabbt sen drog vi hem så gick med henne,sen fick ja gå själv sisat biten!;)

Och i skolan var det kulkul,hahha Sofia fattar om du läser;)

Jajja nu sitter man bara här och ska snart ta o ringa madde o kolla om vi ska hitta på nått;)

Ha det bäst sålänge,puss!


BJUDER på en bild på mig o bästavän;***

 


Av tessys - 28 augusti 2012 06:43

Finns det någon vaken nu??

Sitter och äter omelett till frukost och stressar till10000!!!

Menmnen bloggggar sen puuuuuuuuuus!

Av tessys - 27 augusti 2012 22:21

Hahhha nu kanske ni fattar...gillar typ grönt kan man säga!;). Yääääy


God natt!

Av tessys - 27 augusti 2012 21:42

Gud så glad jag blev när jag såg hur statistiken hade ökat från det som var innan,hoppas det håller i säg?

Var ju på ridningen som maddis bloggade om innan så det vet ni?Just nu sitter jag och väntar på att reklamen är slut på "Ensam mamma söker" hahha!;)

Efter det blir det bara kvälls fix och sen sova i min gröna säng!!(Ni kan få bild senare på vad jag menar!)

Så säger väll God natt nu!;)<3


Puss på er underbaraste!

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards