Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under maj 2012

Av tessys - 25 maj 2012 07:21

Ni kanske märker att det börjar bara blir sämre med uppdatering!!!


Men har verkligen igen tid till detta i vissa stunder!Men jag försker!!!!!!

Hoppas ni haft det bra undertiden Q

Ska försöka blogga mer ikväll!

 

Av tessys - 20 maj 2012 20:09

Nu är jag här igen efter en underbar helg med Sandra!<3

 

 

Har ju varit på kryssning med Sandra och det var super kul!Massa shopping och dans och flumm;)

Vi åkte ju buss dit och asså det var två stört sköna killar där som vi körde allsång med i hela bussen dit och hem!;)

Vi hade det verkligen super bra,saknar allt redan!

Och idag så har vi varit hemma hos Sandra och bara tagit det lungt !

Och just nu sitter jag och skypar med madde;)<33

Ohh juste vi såg Hulda från bb på båten,hon jobbade fan där!:DDD

puss;)

 

Av tessys - 18 maj 2012 21:37

Tjena sötisar,har ni haft det bra idag??


Har haft det super idag med en massa;)

Startade med att duscha och fixa mig sen drog jag till stan med Dennis o marre!;)

Fick med mig ett par sjukt söta spetstroser;)

Och när vi kom hem drog jag hem och solade på balkongen och käka sen drog jag till madde och var med henne ett tag och typ gick runt och tjullade runt;)

Och för kanske två timmar sen kom jah hem och nu sitter jag här och packar lite smått till kryssnigen imorgon!

Kanske inte hinner blogga imorgon på morgonen eller senare för vi åler tidigt men kanske hinner blogga i bussen,fast det blir ju mobil blogg;)<3

Ha det bäst sålänge sötisar!

Puss!

 

Av tessys - 18 maj 2012 11:10

Hade det jätte mysigt med släktingarna med massa prat skratt och så firade vi moster!

Så hade helt enkelt inte tid till bloggande igår!


Senare när vi kom hem därifrån så var jag med pappa och minabröder och vi gjorde väll inget annat än att va ute i det fina vädret,som deet är idag!

Ska bara fixa lite små grejer här hemma sen blir det att gå ut med nån kanske bror eller så för ala andra bor lite längre bort och pallar inte åka iväg idag!

Sjukt fint väder så kanske drar till stan och tar en glass i solen!?


Och imorgon blir det kryssning med gulligaste ungen.Sandra!<33

puss!<3

   

Av tessys - 17 maj 2012 14:24

Tjena sötisar!

Ska fixa mig och dra iväg!


Vaknade tidigt idag,typ där vid 10 eller någe sånt men är pigg:D

Snart eller aa nu ska jag fixa mig sen ska vi åka till bästa moster som fyller år idag,ska bli kul;)

Men kommer försöka blogga så mycket som det går men lovar kanske inget nu!;)

Ha det bäst i det fina vädret!puss!<3

 

Av tessys - 16 maj 2012 17:01

Sorry att jag inte bloggade mer igår men blev inte mycket tid till datan igår;) <3


Igår!!!

Igår gjorde jag väll inte nått förens det knackade på dörren och bästavän o julle stod däR!;D

Blev skiiit glad asså,har saknat båda sjukt mycket;)<33

Vi drog till stan och chillade runt lite sen vare bara för dem att åka till stockholm(hem)


Idag

Idag hade vi orientering i skolan och vi kom 3:a:D

Hehhe stolt över klassen!

Och nu är jag hemma med dennis och startar långhelgen!Kommer bli grymt med kryssning kompisar osvosv!

Men lovar mer uppdatering senare;)<333

puss!

 



Av tessys - 15 maj 2012 17:17

Jätte finät väder ute men orkar inte vara ute för är så trött;(


Kom nyss hem från mormor,har ätit där!Innan det var jag med madde ett tag efter skolan;)

I skolan har det varit grymt med dem söstaste,hoppas bara julle blir frisk,krya!!<333

Nu väntar jag på att mamma kommer hem så vi kan dra och hämta min telefon som är på lagning!!!:DD<33

Haa gaah klarar snart inte mig med nån piss telefon måste ha min htc nu!!;)

Men bloggar mer senare och hoppas ni haft en toppen dag,puss!<3

 



Av tessys - 15 maj 2012 07:07

Vaknade nyss och har typ inte sovit någe!


Är SÅHHÄÄÄÄÄR trött nu men hoppas jag bli piggare eller?;)

Idag blir det skolan och säkert någe annat efter men vet inte riktigt hur det blir asså!

Men kommer bli en bra dag käns det som!;)<3

Ha en underbar dag,puss!

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards