Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under november 2011

Av tessys - 30 november 2011 22:16

Tjobrre mina fina!;)

Nu ligger man i sänge och luffar på datan!

Asså så jävla skönt att berätta för dig vad jag tycker om dig!;)

Jaag va ju med madde och bakade pepparkakor;)

GOTTT!:P

Men måste lägga mig nu så krammizzar!

 

Av tessys - 30 november 2011 15:20

  Tjobbre mina fina!;)

Idag va man ju i skolan och man va med julle och madde som  vanligt och typ hade flumm hela dan såklart!;P

Jaoo vad har ni gjort!?:P

Snart ska man va med mina sötisar lowa och madde<333

KULIT;)

Imorron äre redan torsdag sen fredag då drar man jöö fan!<33

You know where im going;)!

to janni banni ofc;)<333

softa med henne som vanligt fast inte i stockholm utan mariefred denna gång;)

HELT RANDOM KOMMER DETTA 


är så jävla kär i honom!<33

   

Av tessys - 29 november 2011 21:11

Hejsan alla mina fina bloggläsare!;)

Nu har man nyligen gjort läxan som tog typ 5min och nu sitter man och bloggar till er fina <33

Dagen har vart BRA saknat alla typ på en helg så va typ ass glad idAG:))

Och idag tänkte ja avslöja min "piercing" åt er med bild;)

Man ser inte superbra på bilden så det är bara att leta,hihhi

 Komentera gärna om ni hittat!;P

Nee nu måste man gå och hälsa på duschen tycker jaa<33

krammiiizzz

 

leta på;)

 

Av tessys - 28 november 2011 19:00

Cha cha mina fina!;)

Saknat mig?jag har saknat er !<333

Nu sitter man och har ett  ömt **a för man tog piercing idag;)))

Har ju vart med janni hela helgen och ska dit nästa helg med eftersom man ska ut i mariefred och ha mys i stugan ;)

Asså shit det gjorde typ fett inte ont och ta piercingen men nu gör det ännu ondare f*n!;))

Men nää måste ta och chilla hemma nu

och fixa till imorron,det är ju skola imorron-.-

;))

 

bjuder på den;)

 

Av tessys - 26 november 2011 15:21

Cha cha mina fina,vad händer hos er?;P

Själv sitter man med sina fina i pyjamas fortfarande,hahha;D

Vi har typ städat och en massa skit+det r helg det händer inge på dagen uta vi vaknar till liv på kvällen !;P

Vi ska typ börja fixa oss till ikväll så drar man typ ut sen efter det och chillar soft ;)

Men vad ska ni göra en LÖRDAG eftermidag;)?

HAHHA men asså måste fixa mig själv nu så

herrå mina fina<333

 

Av tessys - 26 november 2011 01:50

Cha cha mina fina;) Händer hos er nudÅ Haha själv ligger man i sängen och luffar med janni och Ina<33Men serri pallar inte skriva mer nu såPözzzz//tess

Av tessys - 25 november 2011 23:09

Cha cha nu sitter man och typ bara chillar med janni & ina;)

Händer inte mkt nu eller har hänt så vetefan vad man ska blogga om

så bloggar senare mina fina;)

 

Av tessys - 25 november 2011 13:38

Cha cha mina fina!;)

Vad händeer hos er,själ sitter man och typ dunkar musik som vanlig och ska packa;)

Man ska ju åka till janni och slagga där till på måndag för vi har studiedag!!!;D

Vet inte direkt vad som händer där vi hittar alltid ppå nåt rulliggt!:P

Och på måndag blire ta hål och fika med mina fina zanni och janni<33333

SKA bli ass soft att träffa dem båda och så klart zanni eftersom man inte träffat henne på tyå 2-3veckor;)

LITEN LÄNK PÅ

www.zanni.bloggplatsen.se

she is BEST!:)

Men nu måste jag dra så hejdå!?;)

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards