Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 23 november 2011

Av tessys - 23 november 2011 22:04

hahha värsta tönten som kommenterar och allt på min blogg och att man ee HORA !hahhahhaaa töööönt

jag vet allefall själv !

Asså serri bulla kan skaffa ett liv tkr jah eller ba sticka ur mitt liv!XD

Den som tror att ingen skulle märka om jag tog livet av mig borde fan ta och hänga  sig nästanXD

NEEEEEJ men vill ba visa att

THAT`S IT !

VEM BRYR SIG OM OMOGET FOLK SOM DESSA!;ppXD

+HAHHA vf läser eller tittar man ens på nån eller nåns blogg/bilder

SERRI DÅ ÄR MAN VÄLL LITE AVIS OJOJOJOJJ SKAFFA ETT LIV SNÄLLA MÄNSKA!

hahhaaaXD

 

Av tessys - 23 november 2011 15:08

Cha cha,inte på bästa humör nu jaa!!!

Det är en viss person som skriver att jag är en hora !!!

Pallar inte med de så snart kommer bloggen försvinna eller hela jag för det värkar som att jag inte behövs på värden

vf är det jag som ska drabbas av allt skit av folket!

Vf vill ni lägga allt på mig för!

Men aja pallar inte blogga mer så bloggar när jag pallar !

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards