Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under mars 2011

Av tessys - 31 mars 2011 19:57

 Hej,hej bloggläsare idag har man vart i skolan då som vanligt sen när jag kom hem så var jag med min söta maddis och daniel(lillebror) vi var och gungade och typ inget mer och sen skulle jag äta så vi lämnade honom sen efter att vii ätit så gick vi ut igen men själva sen kommer värsa barngänget springande på mig och madde hahha dem typ bah få vi va med er,vi typ bah OK!!!men alldeles nyss har jag gjort läxan så nu ska jag duscha igen så hejdå och pöZZZZ   

Av tessys - 31 mars 2011 07:29

  Hej hej bloggläsare jag har brottom nu men bloggar sen för ska till skolan snart:))))

Av tessys - 30 mars 2011 20:54

Hej,hej bloggläsare idag har jag vart i skolan som vanligt.Sen efter det så åkte jag till stan med zanni(nandini) vi hade fett skoj vi fikade och sen köpte zanni briller men hennes pengar räckte inte så jag la till så hon kunde få sina briller så jag avstod,känner mig jävligt stålt:DOch typ alldeles nyss har jag ducshat igen för hade typ smutsigt håt,hehhe.Snälla kommentera också;)men nu ska jag kolla lite TV så hejdå pöZZZ  

 
Av tessys - 29 mars 2011 20:12

   Hej,hej bloggläsare idag har vi haft gymmpa de var kul,vi hade trapet.Men nu har jag precic duchat=skönt;).Nu på fredag ska jag till stan med zanni(nandini) vi ska väll typ shoppa,fika och gå runt och kolla vad som händer(KUL)om du läser så ska du veta att du är bäst zanni love ya<3miss ya<3men typ just nu kollar jag TV och är på datan,men jag bloggar sen hejdå,pöZZZ  

Av tessys - 27 mars 2011 14:01

hejhej bloggen det var ett tag sen men i helgen har jag varit hos nadini vi hade fett med kul.Vi typ cyklade,bastede,var i stallet hos dem ,tittade på film och så var vi ute med hennes underbaraste och gulligaste hund pontus de var kul.Men nu snart åker jag och mamma till janni i solna,KUL.Så jag måste fixa mig nu så hej då och puss,puss  

Av tessys - 22 mars 2011 07:47

godmorron!!!nu ska jag till skolan snart och va med madde och po tror jag,hehhhe men nu har jag lite brottom så måste gå hej då  

Av tessys - 21 mars 2011 15:08

  Hej,hej bloggen det var ett tag sen men iallafall jag har haft det jätte bra i helgen,jag var hos janni fett kul vi typ köpte lösnaglar och fixade de och var på tekniska men maskus(ex) och hans lille bror och jannis pappa och hans kompis vi hade jätte kul men nu inmåt kvällen ska jag rida som vanligt,blev slump bild har ingen från helgen:(men nu så ska jag snart äta innan ridningen så att jag inte blir hungrig på ridningen.MEN HEJ DÅ ALLA LÄSARE,PÖZZZZZ  

Av tessys - 20 mars 2011 22:31

klockan är mycket men ville bara säga förlåt för att jag inte blogat men bloggar imorgon om allt...LOVAR  

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards