Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under mars 2012

Av tessys - 30 mars 2012 13:48

Sorry babes,men hade inte hunnit blogga igår:S

Hade engelska läxa och så pallade ja inte efter det för skypade men Max då!;)<33


Vaknade av att mamma ringer och bahh äru inte i skolan och svar neej det var jag inte(hade försovit mig)

Men det var bara att fixa sig snabbt och dra iväg;)Och det gick väll typ sådär i skolan idag ;)'

Och senare ska jag iväg mot stockholm och va med janni<333Kommer försöka slänga in nått litet sen;)

Men nu ska man fixa sig och dra in i stan och köpa jeans:D

KRAM<33

 


Av tessys - 29 mars 2012 07:06

 God morgon alla underbaraste!Hann inte blogga igår för hade typ inte lust eller tid;)


Men nu är jag juu här;)Igår så var jag ju med madde som jag sa och så vah Dennis med och vi gjorde typ inget mer än snacka på skype med folk,hahha;)

Men dem bah dissade mg för dem skulle hem,så jag snackade typ med sötaste max på skype:D<33

Dagrns planer är väll att ba va in skolan och ta det chill;)

Ha en bra dag!<33

 STORA KRAMAR FRÅN TESS!<33

 

Av tessys - 28 mars 2012 15:42

Sorry babes att jag inte bloggade imorse!

Men nu är jag här så "Heeej";)'


Achh,är ganska irriterad!Min telefon är ju på lagnig så hade en gammal sony som nu är trasig och vi va och skulle kolla om dem hade nån annan telefon och låna men neej bara en gammal skit mobil!

Hahaha ska försöka uta mig till pappas iphone istället;)

Men ska typ dra ner till mormor nu så bloggar när jag hinner och så!;)Efter det blir det väll att dra till madde som äntligen är frisk,hahaha kul men syrran;)<3333Älskar dig syster puh:D<333


EN STOR KRAM FRÅN TESS!;) <3333

 

Av tessys - 27 mars 2012 20:34

Tjenixen alla underbara!Nu är jag ju på hemmaplan;P


Kom typ nyss in efter en sjukt underbar kväll;)Har varit med med bröderna först sen s var jag med michi och poi<33

Hahaha sköna brudar,och våra fina samtal;)Och nu är jag vid datan och dunkar musik som vilken jävel som helst;)

Och imrogon har vi lite mer speciellt äne(sexual you know)Hahahha mina kompisar bah kommer från ingenstans och baa man skulle känna på en didldo med kondom!!!!!Jag bshh haahhahaa niiiiiiceee ;)

Mina/våra fina samtals ämnen;)

Slänger väll in något ikväll också tror jag och hoppas;)

KRAM<33

 

 

Av tessys - 27 mars 2012 15:16

Saknat mig?nee men hahah heeej;)

 

Kom precis typ hem från skolan och madde va sjuk så det blev inge ut med henne idag ;(Annars har dagen varit toppen och kanske lite busiig mot vissa...killar ;)

Men iallafall,det blir någ ut och köra fotboll i det fina vädret med nåra istället!Får se vilka som är ute och chillar lungt,hahaa;)

Bloggar säkert sneare när jag kommer hem eller nåå sånt typ?Låter det bra?<33

KRAAM <33

Av tessys - 27 mars 2012 07:05

God morgon alla underbara morgon pigga;)Trött som vanligt-.-'

Vaknade för ett tag sen och är trött som f*n...Jaa men what ever;)Ska juu försöka piggna till;)

Och idag blir det typ det vanliga,tror jag;)Men lika lång dag som igår-.-'

Och efter skolan blir det inte mycket mer än knaske vara med madde<333

Ska börja fixa mig typ nu eller aa snart,så jag inte kommer försent som typ igår:/


Men guuuud vet ni vad jag kom och tänka på bara sådär?Att madde inte har sett titanic??Så hemsk film asså så vi skulle klämma in den nånstans denna vecka typ så hon får se den för hon vill inte se klipp heller så vi kör hela filmen!

Och är det bara jag som gråter i filmen;)Asså seriöst alla måste juu fan göra det!


Men tänktte inte babbla på så mycket om det,ha en underbar dag<33

KRAAAM<33

 

Av tessys - 26 mars 2012 23:19

GOD NATT ALLA UNDERBARA!


TRÖTTER BLOGGAR MER IMOTGON<33


KRAAAAM<3

Av tessys - 26 mars 2012 20:29

Tjenare alla underbaraste;)Toppen dag som jag sa!!!

Idag har jag ju varit i skolan som jag sa och så var jag på ridningen nyss och kom typ nyss hem och suuter och chattar med underbart folk;)

Och snart blir det duschen och sen blir det nog skype med nån/nåra,och sen "Big Brother"<33

Och vi får väll se om det blir någån mer bloggning ikväll,vi får väll hoppas det!;)Om jag orkar och så!Är värkligen trött idag;)<3

Kram på er!<33

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards