Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av tessys - 1 mars 2012 21:50

Asså förlåt alla mina underbara läsare som tar er tid till att läsa detta och hoppAS ni nu inte blir ledsna;)Men jag kan nog inte blogga nu på ett tag för jag ligger med 40grader feber och är nästan halv död;(Men bloggar så fort jag blivit friskare!<33

"Puss på er"<3333

 

Av tessys - 1 mars 2012 12:57

Tjenixen alla glada!:)Fick ett samtal av mamma då hon pratar om att jag ska pierca naveln,blev skit glad och allt!Så nu ska pappa fixa lite till med det sen smäller de!;)Men aa jag ville ju ha läpp piercing innan men näää,och så vill ejag ha tung piercig men blää och det blev navelpiercing;)


*Läpp piercing:Jag ville inte ha det för ifall man inte vill ha den sen så blit det oftast ärr eller nå skit och det KAN förstöra tanden som hela tiden blir nuddad av piercingen!(inte bra,tycker jag!)




*Tung piercing:Och tung piercing är i min åsikt lite h*rigt för att man då oftast vill visa tungan på bilder och allmänt,och kommer dem/den som piercar åt fel kan du tappa smaken!Eller att tungan svullnar så mycket att du kvävs!Så jag vill inte ha det!;)



*Navel piercing:Jag säger inte att navel piercing inte är farligt men det är inte lika riskabelt att ta i navelv som i ansiktet!Naveln är ju oftast gömd ,och jaa man visar magen mycket då med!Men jag väljer hellre det för det är lite gömt och inte lika farlig i min åsikt!




Och jaa alla piercingar är farliga på nått sätt men vill man va fin får man lida pin;)  


 

?

Av tessys - 1 mars 2012 10:24

Heej igen!Ville bara länka ite fina bloggar till er om ni inte har nått att göra eller så så har jag en lifen sötnos som bloggar dag in dag ut!Och så har jag ju madde blogg,men för tillfället är hon inte hemma men endå;)


Klicka här så kommer du till zanni!;)

Klickar du här kommer du till madde!;)


      HOPPAS NI GILLAR DEM!;)



Av tessys - 1 mars 2012 10:02

God morgon alla pigga!;)Vaknade ganska tidigt för mamma ringde och sa "stäng balkong fönstrena" för aa det ska tydligen börja regna när som?Så jag gjorde det och då blev jag så pigg så jag tog datan och nu sitter jag och morgon dunkar!Men är ju fortfarande lite sjuk så;(Kan fortfarande inte prata ordentligt?:/Men jag blir bara friskare,och det är sk*t bra;)Så idag blir det bara att vara hemma hela dagen tror jag,men jag är ju inte så sjuk men det blir inget med kompisarna allefall!;)Ska ta och käka frukost typ nu så slänger in nåt lite senare!;)

"puss på er"<33

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards