Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av tessys - 7 mars 2012 22:48

Som jag skrev i förra inlägget så kommer nog detta bli det sista inlägg med bild som är ganska långt för ska ju åks iväg imorgon!Ska bara packa det sista sen ska jag dra efter skolan imorgon;)Och just nu sitter jag och tittar på "Big Brother",skit kul!;)Kollar ni på det,isåfall gillar i det;)Men hahha är skit trött nu så ska försöka hinna blogga imorgon på morgonen!

"Puss på er alla underbara och god natt"<333

 

Av tessys - 7 mars 2012 15:45

Asså förlåt att jag inte bloggade igår men kom hem ganska sent och så fixade jag här hemma och tittade på tv så glömde helt enkelt bort att blogga!Va typ inte ens inne på datan igår;(Men lovar att det inte ska  hända igen om jah inte säger till i förväg;)<3Men btw,imorgon kommer jag nog inte blogga om jag inte slänger in nåt under helgen för jag nämligen åka till "Kramfors" imorgon för var ju sjuk på lovet så vi åker över helgen och så tar jag ledigt en dag från skolan,jippeyy<3Men ska försöka slänga in nåt litet i bilden eller så;)Men bloggar senare idag;)<333

"Puss på er alla underbaraste"<33

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards