Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under april 2011

Av tessys - 30 april 2011 18:07

Hej,hej bloggläsare nu är man i Solna och har det software med janni och i kväll ska vi kolla på majbrasan;)idag har vi badat och ätit på doncken......nicee aja idag blir det ingen bild så men hej då pöZZZZ<3333

Av tessys - 29 april 2011 07:27

Gommoron bloggläsare har typ vaknat nyss:Smen snart ska jag fixa mig till skolan.Nu kommer jag kanske inte blogga i helgen för jag ska till solna och vara med jannibanni sååå nice men aja måste fixa mig men det kanske blir ett lite längre inlägg sen senare idag hejdå pöZZZ<33

Av tessys - 28 april 2011 16:22

Hej,hej bloggläsare idag har vi vart på listonhill det var faktistganska så kul jag var med phu men nu ska vi inte prata mer om det.Annars har jag varit ute med paulina o vi typ gungade cyklade och allt möjligt men sen gick hon hem så nu sitter jag i soffan  och luffar eee flum men  jag ska äta snart så hej då pöZZZ<33NU BLEV DET VÄLL DIREKT INGEN BILD SOM PASSAR TILL DET MEN AJA    

Av tessys - 27 april 2011 18:00

  Hej hej bloggläsare nu har man inte bloggat på ett tag för har ju vart i kramfors med sötase jannibanni men som ni ser har jag inte laddat upp nåra bilder en för dem är nämligen på jannis mobil + kameran men jag lovar att det kommer innan sommarlovet hehhe men iallafal nu har man sovit hemma 2nätter så man har inte hunnit med så mycket men jag har väll typ packat upp och fixat vart  med mamma och sånt men idag har jag vart med phu(madde) och vi cyklade till maxi det var fett kul och där handlade vi för att vi ska till fucking listonhill imorron så och efter ddet köpte vi glass sen åke vi hem men precis nys har jag ätit sallad..mmmm och när jag är klar med typ allt asså typ gå på toa och sånt ska jag till jula med phu så hej då pöZZZZ:)<333

Av tessys - 17 april 2011 16:33

Tjoooo bitcheeees! Nu ere janni som gästbloggar hära . Hur mår ni ? Själv e ja sjuk piiuuh :( OMG fett taggad man ee .... Åker till landet med Teresa imorn wohoooo :D hare så kul och ruttna där ni bor <3 det blir bildbomb sen när vi e tillbakas puss på skinkan så länge!

Av tessys - 11 april 2011 16:34

här kommer en bild som ni kan titta på innan ni svarar på min fråga:)           dem bilderna är det:))

Av tessys - 10 april 2011 19:41

Hej,hej bloggläsare förlåt att jag inte bloggat har inte haft tid:(Idag har ida och ella vart hos oss eller aaa dem sov över hos oss från lörgad till söndag vi hade kul och jag fick hjälp av MADDE hehhe.Men nu så ska jag väll ducsha och sen kolla på fenomen,det är ett ovärkligt pogram TYP:Saja men hej då bloggläsare måste gå så byebye,pöZZZ  

Av tessys - 2 april 2011 10:08

hej hej bloggen nu sitter jag och äter och snart dra man till pappa men om du läser detta zanni så ska du veta att jag är ledsen för allt   men hinner inte blogga mer idag juste nu såhej då  

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards