Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under april 2012

Av tessys - 30 april 2012 00:59

Haha passade typ på att vara vaken lite senare idag för det är ju ingen skola imorgon!;)

Men snart blir det nog sängen;)


Åkte typ hem vid 7tiden idag och kom hem och va med madde och pavvo och bara gjorde inget,hehhe;)

Men guud nu är jag skiit trött så får väll blogga mer imorron,hahhaha!

God natt!<3

 

Av tessys - 29 april 2012 15:20

Har haft bästa helgen på länge asså!!

Herregud en massa har hänt känns det som fast neej;)


I fredags hade vi bara slapp dag här hemma hos janni och åkte runt ute i det fina vädret!

Lördag blev ju kanon väder och vi drog ut till hagaparken;)Hahaha gick utanför kronprinsessans hus;)

Idag har vi haft den lyckligaste dagen,haha!!aknade och vi satte oss vid datan och kollade resor till Turkiet !!!

Och men jooo blev typ lyckligast,hahha!

Vi bokade en resa till TURKIET i år också!!!!!!!!!:DDDD

Har en massa jag måste köpa..hehhe!

51 dagar kvar!<3

Och nästa fredag blir det grönan med janni och kolla på LMFAO och såklart åka en massa;)

Hoppas ni haft en super helg!

         

Hahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahaha!...

 

Av tessys - 27 april 2012 07:09

God morgon sötnosar!


Asså neej kommer va jätte trött idag för råkade vakna en timme innan jag skulle och nu är jag klar men jaaja hoppas på det bästA!!!

Planer i skolan blir ganska lätta,ska spela in en CD-skiva och sen har vi B-språk!Asså två saker idag blir inte så svårt,hoppas jag hehhe!;)

Och idag åker jag säkert till janni igen eller någe sånt kommer hem på söndag;)Sen är det ju ingen skola på mån-tis

ska bli skönt;)

Kommer ni hitta på nått roligt på valborg?Vi ska åka iväg till dem underbaraste!Snart kan jag dra till skolan,men bloggar kanske mer senare om jag hinner;)

Puss!<3

 

Av tessys - 26 april 2012 22:22

Asså det var skit länge sen!!!


Har presic tränat en timme och det gick bra men är trött,hahha!

Och nu sitter jag och kollar bb och efter det blir det duschen för mig sen sängen!;)

Men lovar bättre uppdatering sen,puss<3¨

 


Av tessys - 26 april 2012 14:55

Sorry för sveriges värsta uppdatering!!!!!!!

Har bara inte haft nååå jävla ork till bloggen så mycket nu på sistonde!


Kom nyss in genom dörren kan man säga!Igår var jag iväg en sväng och kom hem ganska sent så kollade bah bb och gick och la mig,va skit trött;)

Och idag var jag i stokholm med nåra från skolan vi var på nått jäkla museeum;)

Det var väll inte det roligaste kan jag säga!Haha..

Nu sitter jah bara här och messar med den gulligaste:**

Ha det bäst!


Liten bild på mig idag!;)

 

 


Av tessys - 25 april 2012 22:45

Är så himla trött så skriver om dagen imorogn!!!!!

God natt!!!<3

 

Av tessys - 25 april 2012 07:14

God morgon sötizaar!;)

Är skit trött idag så får se hur dagen blir efter skolan!


Snart ska jag fixa mig och dra till skolan,hoppas jag inte somnar på lektionen! :S

Btw jag vet att jag sa att jag skulle blogga mer igår men det var så mycket som skulle göra sen:/

Men hoppas ni får det bäst idag<3

...

 

Av tessys - 24 april 2012 16:59

Nu är det ju riktigt sommar väder ute!!!


Kom hem för ett tag sen har varit i skolan och åkt iväg lite med mamma o shoppat!:)

Snart blir det att äta och sen dra ut i det fina vädret och kanske ta en glass? ;)

Har ni haft det bra idag!?!?Bloggar mer sen!

PUSS<3

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards