Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 19 april 2012

Av tessys - 19 april 2012 21:30

Har lite som kanske ska inhandlas he till min klädgaderob och lite som jag vill ha!!!;)

Om ni undrar vartifrån dem är så är det bara att kommentera så blir jag glad;)


Ska kanske inhandlas:

Kan inte bestämma mig vilken färg??;)

       


Det finkade inte att få upp allt så fixa det senare?låter det bra?;)

    

Av tessys - 19 april 2012 20:48

Asså förlåt,vet att jag haft skit dålig uppdatering nu ett tag:S

Men första veckan har varit lite som en bergodalbana!:/


Vi har haft ett ganska så underbart väder idag och har varit med en kompis idag också och i skolan va det lite små skit och sånt som nästan löst sig,hoppas jag<3

Men har haft en bra dag typp;)

Vad har ni gjort idag har ni gjort nått kul kanske?

Själv var jag ute och hjulade och sånt skit som jag inte gjort på ett tag så provade på lite och kunde typ?;)Hehhee!

Och snart blir det att fixa kvälls grejer och sånt mys och mysa sig ner i spffan och titta på bb;)<3

Hppas ni får en fortsatt bra sen kväll;)

KRAM!<3

 Jag och den fina:*<333Älskar dig:*

     

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards