Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under maj 2011

Av tessys - 30 maj 2011 14:39

Hej,hej idag var ju vi asså klassen på naturskolan,hahha alla trodde det skulle bli FETT tråkigt men det blev fett roligt blev helt blöt vi hade typ vattenkrig asw kul med klassen.Men ska typ rida snart:)aa så måste väll typ äta snart,men aa har inte så mycket att säga så jag kanske har det sen på kvällen

PS:PHU SAKNAR DIG SJUKT MYCKET GMN<3333333LOVE YA

PSS:JIPPI SNART TURKIET MED MIN ÄLSKADE JANNIBANNI<3LÄNGTAR FETT MED MYCKET<3333333333333LOVE YA TO<333  HAHHA LEENDE PÅ LÄPPARNA//nasse pöZZ

Av tessys - 29 maj 2011 18:27

Hej läsare nu har jag nyligen kommit hem från tullan och dem jag sov där med sandra:Dhehhe jag och sandra hade ju det fan bäst:Dmen aa det blir inga bilder tyvvär,men aa pallar inte skriva mer lixsom somnade halv två och vaknade halv nio typ:/så är trött så bloggar mer imorron kanske:))//nasse pöZZ

Av tessys - 28 maj 2011 09:58

Hej älsklingar nu sitter jag här och har ätit frukost men aa ni ser att jag har nytt utseende på min blogg,tackvare gölligaste zanni.AA men idag ska jag kanske till tullan:Dhehhe men aa måste ducsha så boggar mer inmot kvällen  kärlek till ida min lilla prinssesa och såklart lika mycket till ella//nasse pöZZ

Av tessys - 27 maj 2011 18:33

Hej läsare nu är jag med dennis eller asså ja jag tog hans mac och a nu sitter jag och bloggar på den XDMen aa dennis kom på mig så det blir väll inte så långt idag:(men aa idag var jag med brossorna och städar imorron aa och vi var ute på skolgården och typ gungade och lekte i sNDLÅDANXD  aa som sagt sa jag att dennis klagar så skriver mer hemma+så tänkte jag att ni skulle få dagens också   kofta:hm 199kr                                                                            linne:khappal 199kr

   jeans:ellos 99kr

  hehhe bara liten bild//nasse pöZZ

Av tessys - 27 maj 2011 14:04

Hej läsare nuär jag hemma har nyligen ätit flingor hihi men aa ska väll typ gå ut med bröderna idag(kanske) eller så måste jag RENSA MITT RUM(INTE roligt)men aja skit it vill man ha fint få man lida pinXDmen måste börja lite nu så+det blir bilder sen//nasse pöZZ

Av tessys - 26 maj 2011 21:14

Hej alla mina älsklingar nu har jag ducshat och kollat på du är vad du äter,men nu ska jag typ sova är fett trött efter dagen med daniel och dennis och så somnade jag väll typ 1 igår så ja jaär ganska trött men a i morron blir det väll skolan och allt det vanliga och så har vi träslöjd(bara nåra) ja och imorron vet jag ej vem ja ska va med hemma för min GÖLLIGA PHU ska upp till huddik(vet ej hur det stavas)men aja pallar inte skriva mer är fett trött nu så.........  .....//nasse pöZZ

Av tessys - 26 maj 2011 17:00

Hej läsare nu har jag nyligen kommit efter att ha köpt skor och kläder igen hehhe men nu ska ni få lite bilder    linne   tröja till ridningen   linne  mina påsar med saker från idag//nasse pöZZZ

Av tessys - 25 maj 2011 21:34

Hej läsare nu har man sjungit det gick väll så där eller asså första låten gick åt helvete ju men dem andra gick väll bra men nu måste jag nog ducsha typ skitit hår NU kan man SÄGA   vet ögonen är CP//NASSE pöZZ

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards