Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under maj 2011

Av tessys - 25 maj 2011 15:35

Hej läsare nu är jag med phu IGEN......fett pirrigt det är nu vi ska sjunga för skolan idag...men skit it så länge jag sjunger och ser bra utXDMEN NU MÅSTE VI FIXA OSS SÅ<3<33   JAG OCH PHU LITE NERVÖSA!!!!   MINA NYA SKOR  DAGENS

 JEANS:HM 399KR

 TRÖJA:VETEFAN

Av tessys - 24 maj 2011 14:10

Hej läsare nu sitter man med phu och äter eller hon äter jag väntar på min mat som är nudlar,tänkte att ni skulle få lite bilder här    dagens                                                                                        kofta:HM 199kr

   linne:hm 99kr

   byxor:vetefan

   min nya jumpsuit  jag och phu<333//nasse pöZZZ

Av tessys - 22 maj 2011 18:20

HEJ läsare nu sitter jag och äter thainudlar(gott),som ni nu vet har jag vart med janni hela helgen och haft soft men det blev inga bilder glömmde kameran hemma:(   janni har fixat naglar:)  

Av tessys - 20 maj 2011 14:00

Hej läsare tänkte göra ett litet blogginlägg innan jag ska hämta janni från huddige(typ) så tänkte bara säga  att har varit i skolan idag och samma skit som alltid fast idag kommer BÄSTA janni hit (äntligen) 

PS:mamma handlade fett mycket hät kommer biilder:   saft till miG  omg så mycket mat:D

Av tessys - 19 maj 2011 22:26

Hej läsare nu ska jag snart sova men tänkte göra ett litet inlägg innan jag ska sova från dagen med phu och daniel och så lite bilder på vad mamma köpt till mig idag<333   mina nya briller<333   shots   bikini trosa   bikinitrosa   bikini överdel   daniel tar en drickpaus efter att ha visat mig och phu lite fotboll   daniel:jag orkar ingen mer:/   jippi jag klarade de   yeeea jag är cool   yes mitt i prick på damen   hehhe ups bäst och ducka   första skottet   phu och dansko   dansko   maskroser  dansko//nasse pöZZZ

Av tessys - 18 maj 2011 18:32

Hej läsare ni har jag TYP nyligen kommit hem från att har vart med phu hela dagen och cykclat och haft picknik så jag  tänkte att ni skulle få bilder nu,så här:   gölliga phu<333   SOOOOLLLLLLL   så KLART ska deet vara musik   kärlek till dig gmn<3333love yaa   assså så jävla söt du ärrrrrr   hehhe liten när bild   fjäril   som jag sa cycklade vi dit   sjön   hhhheeehhe försöker bli brun men det går ju ej när man har långbraller   mina ögon   phu med picknicen   phu och ja skolar för nyttig hemmagjord juice   våra juice   hmmm,GOTTTT   TOAST   STORT TRÄD   PHU<33   SJÖN  BANANDRINCK                                                                                     //NASSE pöZZZ


Av tessys - 17 maj 2011 14:02

Hej läsare nu sitter jag och äter kladkaka och kom nyss hem från skolan.Ska åka till solna idag för min kära janni har konsert så vi får se om det blev nåra bilder hehhe lile bilder från nu kommer här:   dagens blev lite flumm hehhe                                                            kofta:ellos 200kr                                                                          jeans:vetefan så gammla  min goda kladdkaka<3333pöZZ

Av tessys - 15 maj 2011 12:26

Go`morron nu är kl 12:30 och jag har ätit frukost för vaknade typ  nyss men idag blir det väll inte så mycket mer en tråkså jag bloggar väll senare så  trött fan pöZZZZ

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards