Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av tessys - 14 maj 2011 22:28

Hej läsare nu sitter man och kollan på eurovision finalen aja nu til dagen.Idag var ju jag på stan som ni vet med phu och dennis och jag provade MASSOR av SNYGGA KLÄDER.Ni ska få bilder på det jag provade+har vi vart hos renhultarna och haft det kul.......i början tills deet hände en riktigt läskig sak som jag inte ska ta upp;(finns för dig du vet nog vem jg menar om du läser......men nu till bilderna som kommer här+det var bara JAG som ORKADE prova för dem tycker inte det är kul men ni vet jag älskar ju kläder så


   jag   sexiggg tröja    omg så jävla cool   jag   jeans klänning så cute   såå nice   söttttis klänning   hehhe lite suddig men pallar inte      det var bilderna pöZZZ






Av tessys - 14 maj 2011 11:34

HEJ läsare nu sitter man hemma och ska fixa sig för man ska till stan med brossan och handla till sanduy och kanske en bekini till sig själv:)men har lite brpttom så pözzz

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards