Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under december 2011

Av tessys - 28 december 2011 23:53

Halloj!;)

Nu ligger man i sängen och myser med min kisse;)<33

Idag var jag typ med sandra ett tag och typ baa vaa!;)

Hahahaa sen kom man hem och typ ba packade till findland imorron;)

(LÄNGTAR):D

Men asså måste typ slagga nu för man ska upp tidigt imorgon ;) <3

GOD NATT

pussN

 

bjöd!;)

 

Av tessys - 28 december 2011 13:13

Hahahhaaa hej!?;)

Sitter och käkar frukost nu typ ;)

Senare så dra vi till tveta och ska typ va där <3333

Tänkte bara säga det hahhaaa..

pussN

 

Av tessys - 28 december 2011 10:08

God morgon!

Nu ligger man i sängen själv för zanni var typ tvungen att åka hem för hon hade igentligen inte planerat att sova här för hon hade andra planer osv ;)

Men vi hade det awesome:D <33

Vi började med att dra till stan och zanni skulle titta om hon hitta en typ likadan pälsmössa som mig ;)

Fast vi tog ju såklart en fika också;))

Så chillade i hos mig en massa och la os där vi 1-2;)

Men vaknade typ halv 10:/

Och då drog hon hem,för andra planer ;)

Yeaaah!

Ska ju typ till janni idag eller imorgon för vi ska ju till findland tillsammans:D<33

Asså åååååå vad kul det ska bli!!!!!!! <33333

Men bloggar innan vi åker så hejdå;)

pussN

 

Av tessys - 26 december 2011 12:54

Chaabbaaloo;))

Vaknade nyss typ halv ett;)

Men idag drar jag med sötnosen puh till skärholmen och shoppar loss;D

Och på onsdag drar jag till findland med bästavän janni!!!!;)<3333

Menn åå mina kusiner drog hem idag (tråkigt värre):(

Men nee tänk inte på det,ska ju kanske dit på sommaren själv ;))

FIXA MIG NU!

pussN

 

Av tessys - 25 december 2011 19:12

Neej vill inte!;(

Asså släkten ska hem imorron kommer sakna dem ortolig mycket!;))

Men ska dit på sommare säger typ alla;))<333

Nu sitter man allefall med dem typ och chill-laxar;))

Pallar inte blogga mer+måste fan va social nu;)

pussN

 


Av tessys - 24 december 2011 22:55

Hahahaaa bästa jul!!!!!;D

Vi festar skit mycket nu så kan typ inte blogga nu men tänkte bara säga att det!

hahha kul liv!;)) 

<3333

pussN

 

Av tessys - 23 december 2011 23:59

Hahahaa det är redan jul;))

Har ingen jul känsla alls;)

Det fortfarande in vitt överallt;)

Men aa idag hände mycket säger vi,jag oo puh hade det väll bäst;DD

Hahha satt typ med kusinerna och skojade med varandra;)

Hade verkligen saknat den som inte vart här på länge<33

(UNGDOMMEN);D

Men asså tror inte att jag bloggar imorron för det är ju julafton och sånt så;)

GOD JUL MINA FINA LÄSARE!:D<333

pussN

 

Lite får man ju bjuda;))

ÄLSKAR dig STORT MIN älskling!<33333333333

 

Av tessys - 23 december 2011 15:34

Halloj mina fina;)

Nu sitter man med fina maddis och luffar hor min mormorXD

hahhaa vi är typ ass blyga för mina kusiner och spnt är här;)

Men måste typ va me dem eftersom att det är jul imorron och att dem kommer va här;)

Så dags att va med dem

pussN

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards