Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under december 2011

Av tessys - 14 december 2011 22:29

Shitt !

Måste sova NU!!!!!

Gick fan upp 5imorse så man skulle hinna från solna till södertälje:S

Så lever fortfarande,men bloggar mer imorron babes;)

pussN

 

Av tessys - 12 december 2011 22:24

Hello babes!<33

Bad day for me,hänt en eller fler skit grejer under en dag som gör att jag ibland vill sluta leva;(!

Men vad gör man,joo vänder  blad och är glad;))'

Imorron äre lucia ich lill leon fyller 1år:D

Och vi ska titta på 5:ornas luciauppträdande:)

Men på eftermiddagen drar jag till janni och slaggar där,för vi ska på julshow i stockholm;)

Men klart man kommer till skolan;))

Naee nu ska man ta och dofta på kubben

pussN

 

Av tessys - 11 december 2011 22:34

Tjenamors mina härliga läsare:D

Denna helg har vart PERFECT!

I fredags hade vi ju julfest med klassen och typ hela skolan;)

Asså serri bästa klassen ever!<333

Brossan slagga här den dan!;))'

I lördags kom janniba helt random hem till mig,hahha;)

Så slagga hon i södertälje;)

Och sist men onte minst,söndag!

Joo idag var jag hos janni med dennis och vi var typ på tekniskamuseet;)

helgen vecka49=PERFECT;DDD<33333

OHH SHIT måste slagga nu bbys;)

 

HAHHA min klass moo se dum ut,men är tvärtom den är bäst!<3333333

 

Av tessys - 10 december 2011 10:16

Hej alla fina:D

Har ju precis vaknat här;))

Idag kanske man ska ta och åka ner till staden eller åka till janni med brossan min!:)

Man måste handla julklappar till det flesta,och ett paket till andra brossan som fyller 3år!:DDDD<33333

Vad ska ni göra då?!?;)

Det är ju fan lördag nu,man måste röra på röven då;))

Naee ska gå och fixa mig lite nu 

pussN

 

syskonkärlek<3333

 

Av tessys - 9 december 2011 23:58

Hej alla mina fina!;)

Nu ligger man i sängen och ska typ sova,är typ appppp trött 

Vi hade ju julfesten idag som gick toppen vi samlade runt 1500kr:D(stolt)

Asså va så jävla nice!;)

Kanske för man har den bästa klassen ;) <33333

But away!<33

Ska typ träffa janni imorron<333333333

Hon va fan på idolfinalen odag och Amanda Fondell vann!<333333333

Men men ska nog sniffa på min kudde nu !

god natt;)<333

pussN

   

Av tessys - 8 december 2011 18:37

Kom typ nyss hem!

Har ju handlat till imorron,det gick på typ 400kr!;)

Köpte bara läsk och chips och typ massa gött;D

Men nee skulle ba säga det,va så jävla gött jööö!!!;DDD

 pussN


 

Av tessys - 8 december 2011 15:35

Hej hopp gummi snopp!

Kom typ nyss hem från skolan,ska snart åka och köpa lite grejer till festen imorron;)

Har varit med julle som vanlig och typ nåra killar från klassen;)<33

Men vad ska ni göra då!?;)

Hahha lägger upp bilder från imorron om jag ens pallar fotta;))


PUSSn

 

Av tessys - 7 december 2011 21:59

Hahhaa,sa ju att jag skulle sova men neej jag är vaken"!

För man ska skypa med janni och göra läxan!-.-!;D

Hahha men ska fan sova nu så jag orkar leva imorron i skolan;))

god natt bby!;D

pussN

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards