Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under juni 2012

Av tessys - 25 juni 2012 13:00

Heeej på er alla som läser!!bloggar via iPad så blir lite konstigt nu..men tänkte bara slänga in nått nu!här har vi 35-45:D!!brun har väll blivit och bränt mig me...men herrrrrrrrååååå

Av tessys - 19 juni 2012 11:26

Nu åker vi till Turkiet!!!


Kommer ju säkert inte blogga där för ska ta vara på dem 2 veckor där nu!

Nu ska vi åka till arlanda med alla som ska med sen åker vi till Turkeeeyy!!

Juste kanske inte har sagt vilka jag åker med,hehhe!

Åker med bästavän janni och hennes gföräldrar och min mamma o jag(Finska gänget)Hahaha!

Men ni får ha det bäsy här i Sverige fast njaaaa,+ kommer träffa mina kusiner från Finland som är där i turkiet nu med!:DD

Ojj ojjj ojj ásså guud,,,Men kanske kan blogga via mobilen sen snabbt?<333

Hejdå Sverige!!


Heeej TURKIET!!

<3333

   

Av tessys - 18 juni 2012 10:27

God morgon alla fina!


Vaknade nyss eller aa för ett lite tag sen och har ätit frukost så att det är klart!

Senare ska vi åka iväg men innan det blir det städa och fixa här hemma innan vi åker utomlands,känns mycket skönare o komma hem då!

Men som jag sa igår så kommer jag nog inte kunna blogga där tror jag!

Men ni kommer få sjukt mycket bilder när jag kommer hem osv!

Ska ta och fixa mig nu men ska försöka slänga in nått  då o då?

Herrå!<3

   




Av tessys - 18 juni 2012 01:45

Skulle fixat en bild till nu men allt bara fuckade..

 

Nu är det bara att säga hej till kudden och hejdå till datan,haha!



God natt!  


Pussar på er från mig!<3

Av tessys - 17 juni 2012 12:16

Vet inte vad jag ska göra åt det här med bloggen...

Vill blogga och så men har inte tid poch årk men ska ju försöka som sagt!!Och nu är det sommar lov och jag är inte hemma så mycket!


Om två nätter åker jag till turkiet i 2veckor så då kommer jag nog inte blogga!Sen när jag kommer hem blir det kanske finland eller någe sånt och senare ska jag nog till underbaraste carro?<33

Same shit men ska försöka blogga!


Jajja nu sitter man i skit vädret och bara typ dör av tråk men seare ska jag till madde och prata och ha det bra innan turkiet utan henne i 2veckor:OO

Det har varit en kanon start på sommarlovet med fint väder och sommarkänslor bara !

Snart blir det väll fint i sverige hoppas man!!!


På sistonde har det varit lite olika fest ,kompisar,chill o shopping?Det vanliga,ha!

Men ska ta och fixa in lite till på det där!

Kan bjuda på lite bilder nu idag!<3

   

 

?

Av tessys - 6 juni 2012 10:08

Har ingen aning om varför jag inte har blogg lust eller snarare haft?Men nu har jag lite blogg lust så passar på!


Har haft det underbart under tiden jag inte bloggat med kryssningar,fest shopping,grönan med klassen och en massa chill bara,skönt!<33

Och snart är det ju sommarlov och det kommer bli härligt men kanske lite tårar nu när jag lämnar min klass och ska byta skola,nu blir det ju högstadiet;)

På sistonde har det ju varit skit väder ,ellerhur?Men jag får bara hoppas på bättre till den 12(avslutning)!

Och snart åker jag till turkiet!!!Den 19,längtar så sjukt!Ska åka dit med min familj och bästaväns familj:D

Kommer bli lika awesome som förra åter fast ni i 2veckor!!;DD


Från det till det andra!

Idag är det ju sveriges nationaldag!Så vad säger man grattis sverige eller?;)

Och jag ska försöka komma iväg till Sandra och vaa med henne m familj,så jag inte sitter och ruttnar känns det som!


Och snart blir det att fixa sig sen får man väll se när jag drar!;)<3

Ska försöka lägga upp bild på dagens snart! pUSS!!!<3

          

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards