Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under september 2011

Av tessys - 29 september 2011 22:17

Min dag snart ju!kul man ska ha med dem bästa.Först ska släkt och sånt komma sen senare kommer renhultarna!;DDMen på lördag smäller det med dem bästa för jag har typ tjejmiddag/fest!;D ni kan få nåra bilder som jag sa i förra inlägget.Nu är man typ trött elr inte typ men måste endåså sova snart för att orka med min dag imorron som kommer bli lång ju!:DDDska typ få en äkta onepiece av mamma och av pappa mkt pengar;$ ! Men nu måste jag faktist sova så pöss


xoxo//nasse<3

Av tessys - 27 september 2011 22:09

Hellu,man fyller år snart asså på fredag längtar fet mkt!aa men inte så stor ju ba 12;/hahha liten skit man ee !a men nu har man duschat och sånt så ligger i sängen nu(skönt)!Vet har inte hunnit blogga så mkt men har vart med zanni och madde fett mkt dem sista veckorna och en massa läxor har det vart!men nu när jag fick tid så tänkte jah ba blogga lite:PFyller ju år på fredag och ska typ fika elr nåt med dem släktingar och sånt sen på lördag har jah tjejmiddag hemma så ni kan få nån grupp bild kanske ;Pvi blir runt 6pers ba men dem bästa då!!!!!men nu är jag jävligt TRÖTT så vill sova NU! men ni måste kollA www.zanni.bloggplatsen.se den BÄSTA BLOGGEN EVER  

                      xoxo//nasse <333

Av tessys - 21 september 2011 10:53

Hellu!!nu är man ny vaknad och har presic käkat:DIdag sak man till nåra affärer så man måste ducsha och sånt .Men aa kanske kan försöka blogga mer i kväll lite för har bara 1timme på mig nu så aa kommer inte hinna om jag sitter här och bloggar om allt!;D


          xoxo//nasse :D

Av tessys - 19 september 2011 22:31

Hej på er:Dnu ligger man i sängen och somnar typ när som helst;SI helgen har man vart med BÄSTA julle och hon har piecat sig;DDDoch i sov ju där men sen på söndag så åkte vi till lindius:Dva där hela dan,fett kul!!!!!:DDDD

Asså ursäkta men orkar värkligen inte blogga nå mer typ,är jå Jäk*a trött nu!! så god natt



 xoxo//nasse<333

Av tessys - 16 september 2011 13:47

tuddilluuu!!!nu sitter man och väntar på att julle messar att jag ska gå ut!;Dska till julle och sova över hos henne:)och hare bäst med henne:Dladdar upp nån bild sen;DDhinner inte nu så bloggar kanske senare



                   xoxo//nasse<333333

Av tessys - 14 september 2011 20:55

tjjoollaahhoopp!!nu sitter man och väntar på att få komma in i dushen:Pidag var jag med den bästa puh,daniel och lowa:Dvi var ute och hade det skoj och lekte lite och sånt..._:DMen jaa ni nu kanske man ska träna till no provet imorron:Shehhe 



                 xoxo//nasse<3333

Av tessys - 8 september 2011 23:09

ÄLSKAR DIG MER EN NÅTT ANNAT HÄR!Du är den som alltid finns för mig om jag behöver en axel<3vet inte vad man skulle göra utan dig,det finns inte en person som dig för mig,du och jah är gjorda för varan<3333tänker på dig varje sekund och dag!minns varje dAG OCH SEKUND MED DIG!du får ALDRIG försvinna från mig,vi gör allt förvaran kommer alltid göra det,BÄSTAVÄN JANNIBANNI!<333333333333333333333333333333333333      SÖTTTISSS!!<3333OCH snart är DU 16 hela åt gmn!;O<333




        kramizar//nasse<33

Av tessys - 7 september 2011 22:11

hejhopp!nu ligger jah och slappar till musik;DDOmg ska ju fan campa med janni och hennes familj i helge i husvagn,fett kul ju;DDDlängtar,ni ska fan få bilder efter det kan jah lova!;Dmen jah hörni pallar inte skriva mer men imorron:D

                   krammisar//nasse:D

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards