Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

hemma

Av tessys - 27 april 2011 18:00

  Hej hej bloggläsare nu har man inte bloggat på ett tag för har ju vart i kramfors med sötase jannibanni men som ni ser har jag inte laddat upp nåra bilder en för dem är nämligen på jannis mobil + kameran men jag lovar att det kommer innan sommarlovet hehhe men iallafal nu har man sovit hemma 2nätter så man har inte hunnit med så mycket men jag har väll typ packat upp och fixat vart  med mamma och sånt men idag har jag vart med phu(madde) och vi cyklade till maxi det var fett kul och där handlade vi för att vi ska till fucking listonhill imorron så och efter ddet köpte vi glass sen åke vi hem men precis nys har jag ätit sallad..mmmm och när jag är klar med typ allt asså typ gå på toa och sånt ska jag till jula med phu så hej då pöZZZZ:)<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tessys - 30 september 2012 11:51

13 år idag!Grattis Teresa;) Hahha aa jag fyller år idag jaa! Hoppas ni har det lika bra som mig!;)))   Pusssssssssss!!!!!!! ...

Av tessys - 24 september 2012 15:19

Ska jag blogga eller inte? Känner att jag vill men ändå inte;) Hahhaha kommenteraz vad ni tycker så kan jag fortsätta med bättre uppdatering? ...

Av tessys - 13 september 2012 16:43

Sorry!   I söndags lovade ju jag att blogga men hann inte och har helt enkelt inte hunnit!;( Har hänt en massa under veckan både hemma och i skolan,med prov,läxor och massa kompisar här hemma! Igår var jag med Valle o Madde typ till 8-9,vi ty...

Av tessys - 8 september 2012 14:07

Ja leveeer! Ni får bilder från helgen på söndag antr jag!!Har stress nu sååå puuuuussssaaaar på er!!!<3   ...

Av tessys - 7 september 2012 18:48


Har inte hunnit blogga,har haft läxor osv vidare med massa stress-.-' Blaablaaa! Nu sitter jag hos janni kom typ nyss innanför dörren!;) Vi sa till grönan och ha det chilllpilll!;)) Kan kanske blogga senare eller så,men kommer nog inte hinna ...

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards