Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under december 2011

Av tessys - 22 december 2011 11:00

Halloj på er!;))

Är själv hemma hos janni för hon är i skola sista dagen,men vi ska gå ut och möta henne!;)

jag är ju med zebbe hennes lilla pluttis ;)))))<33

Men asså som ni visste skulle jag hit;)

Ska hem idag för dem åker till kramfors;(<33

Men asså måste dra ut nu så hejdå!;)<3

pussN

 

Av tessys - 21 december 2011 12:13

Tjullelu,sitter hos mormor nu ;)

Ska baka finska bullar!

And det var ju julavslutning;))

såjäklaskönt!

Men senare mot dagen drar jag till janni och kommer hem till torsdag;)

så höres

pussN

 

Av tessys - 20 december 2011 22:06

Hellu mina fina!!<33

HÄNT ganska mycket denna dag!;)

Startade med att försova mig;)

And in da school!!

Vi hade innebandytunering,och jag va med;)

Vi vann!32mål på en match!;))

Efter lunchen så har vi det soft med godis läsk popcorn och glass;)(vinst you know)

Hhaaha efter det så drog jag till stan och handlade lite skit hem igen;)

Och sist hem och äta och typ gloo TV och nu sova;)

GOOD DAY!<33

 

Av tessys - 18 december 2011 23:17

Omg,det är julafton om 5dagar kan man säga:DDDDDD

Vi ska va hos mormor med släkt på julafton;)

Bor jöö granne med henne;))

ASS nicee att mina kusiner och sysslingar kommer ;)))

Saknade!<3333

AA men asså nyår blir fan BÄST i år!!!!!


FESTFESTFESTFEST!!!!

Med min älskling janni!<3333333

Vi ska fira i mitt hemland (finland<3)

ASSÅ längtar fettttttt mycket!

kryssning och allt och att det är med janni!!<333333

NAEE SKA SLAGGA NU !

pussN'

 


Av tessys - 18 december 2011 09:10

god morron på er som är vakna!;)

Vaknade ganska tidigt som ni kan se!

Vet nite varför,hahha;)

Men skit it,idag ska jag iväg och chilla ett tag;))

Ska ni göra då???

Asså det finns typ inget och blogga om på en morron!;)

pussnN

 

;)

Av tessys - 17 december 2011 23:00

Asså skit pigg just nu så ska ta och duscha mig fresh!;)

Åkte ju till solna stad igår menn k9om hem idag pågrund av att det var typ fest här

och lite tråkigt skit!;)

Men men sånt får man tåla!

Iallafall imorron ska jag typ till tveta och hälsa på;))

chillzoneeee!;)

Ska ta en skön dusch nu ja!

pussN

 

Av tessys - 17 december 2011 12:30

Hejsan,alla mina fina babes<333.Ipad bloggar idag så ingen bild eller så!!!!Asså shitt det snöar skit mkt här i solna:DMen asså bloggar inte mer nu så HEJDÅ påer;)) pussN

Av tessys - 16 december 2011 13:35

Hej på er fina läsare!:D

Har inte haft tid att blogga på länge pågrund av en massa läxor och test!:S

Har lixsom haft 4prov och typ 3läxor på denna vecka;S

Men idag är det FREDAG och jag ska till janni hela helgen typ

eller kommer hem imorron för vi ska fira brossan 3år,men sen åker jag tillbaks:DD

Daniel fylde ju 3år igår:DD<33

Men på sak,vi ska typ på julmarknad idag eller så(mysigt)<333

Har faktist ganska brottom nu så jag bloggar en plutt där kanske!<33

pussN

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards