Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 20 april 2012

Av tessys - 20 april 2012 14:53

Det är skit väder ute-.-'

Men jag har varit på humöret;)


Har haft det awesome tills nu  och hoppas det fortsätter så!;)

Har varit med en massa underbara tjejer i klassen,love you all!<33

Sen kom man hem och drog snabbt till madde och lämnade lite saker och stannade typ kvar där med amanda o  madde då!Lite speciellt kanske det var,eller tjejer??;)

Planerna för kvällen blir att rulla mot janni och vara där i helgen,saknar henne sjukt!<3

Och jag sa ju att jag ska försöka blogga så mycket jag kan och hinner;)

Kram på er!

 



Av tessys - 20 april 2012 06:57

Jaa nu är det freag men det regnar och det suger"!

Men får ta de med ett skratt;)


Fredags planerna ser än sålänge ut så att jag ska dra mig mot janni efter skolan men vi får se om jag åker med mamma,hatar att pendla nr det är cp väder uteXD

Och jag vaknade typ nyss och har ätit och ska nu börja fixa mig men är piss trött så det kommer ta ett tag tror jag;)

Såklart ska jag försöka blogga hemmifrån janni,vi ska typ åka runt med moppen dra till STAN oxh sånt kul

men nu måste jag börja fixa mig,ha en underbar dag!

KRAM<3

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards