Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 9 april 2012

Av tessys - 9 april 2012 23:16

Tänkte köra snabbt om dagen och så!

 

Idag har jag ju inte gjort så mycket sen jag bloggade sist!Har ju varit på ridningen och sen kom jag hem och duschade ocg drog på mig min onepiece;)MYSIGT!

Sen satte jag mig vid datan och skypade med den urgulligaste killen;)Vi hade ju verkligen finaste samtals ämnet!;)

Och sen började ju "Big brother" och det missar jag ju inte;)

Men vad har ni gjort idag??


Och helt enkelt har jag nog gått och fallit för dig killen,kanske inte så bra men följer mitt hjärta fullt ut tills jag fattar att det inte går!

!

 

kram!

 

Av tessys - 9 april 2012 14:30

Arg!!!


Asså är inte på humör idag kanske!Vaknade vid typ 2tiden och har nyss käkat frulle och ska dra mig in i duschen och fräschaaa till mig!Och senare blir det ridning som jag inte vill...

Asså det är fan skit jobbigt om det är lov:S

Men jag får väll ta och rida idag då,men får se om jag klickar in nått inlägg där imellan!;)

Ha det bäst,kram<33

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards