Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 18 april 2012

!

Av tessys - 18 april 2012 20:35

Asså aa ni vet att jag hatar att skriva rubriker!;)

Så jag kör på nån krumilur;)


Har varit super trött idag hela dagen i skolan sÅ blir nog bara att duscha och sitta här sen glo på bb;)

Har haft en piss dryg vikarie idag:/Så jäkla lack jag är!

Men när jag kom hem så drog jag typ iväg på direkten och klippte mig;)Blev ganska nöjd;)

Men sen drog jag bah typ ut med en kompis och vi typ luffade i fina vädret på en äng!

Och nu sitter jag och lyssnar på usik och bara kollar gammla minnen<33

Saknar vissa enormt just nu!<3

Ska försöka slänga in ett inlägg sen,puss!<3

 


Av tessys - 18 april 2012 07:14

Dey här kommer bli väldigt kort inlägg för jag typ försov mig så är skit stressad nu!


Vaknade typ nyss och har ätit lite och nu ska jag snbbt fixa mig och dra till skolna-.-'

Men lovar lite mer i nästa inlägg för är verkligen stressad nu:/

Ha en underbardag,kram<3¨

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards