Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 1 april 2012

Av tessys - 1 april 2012 17:35

Asså soory babes att jag inte bloggat under helgen men har haft ganska mycket för mig!

Hoppas ni inte blir nere ;)


Har haft en underbar helg med janni!Vi har åkt moppe tjulla runt på stan och jag handlade jeans och så!

Och inte skulle man ju släcka allt typ men jaa vi gjorde typ det ;)

Senare in mot sista natte fyllosomnade janni med klaäder och allt på,hahha good girl ;)

(Hon va dock full,men fyllosar sover oftast med kläderna)!

Och åkte hem där vi 1 tiden idag och sen dess har jag bara varit hemma!

Har skypat med sötaste nutte Max sen dess typ ;)Puss påre!<3

Grabben skulle dra så ska typ dra jag med,kanske ta en sväng till pappa kanske?;)

Haa det bäst,kram<33

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards