Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under april 2012

Av tessys - 17 april 2012 20:32

Måste bara få ut det,asså är skit jobbigt!


Dagen har varit undrbra i skolan idag och efter det kom janni hit och vi typ bah chillade och sånt;)<3 

Orkar verkligen inte blogga så mycket idag!


lack som fan!

Jag tycker det är enormt jobbig att skriva det här men jag vet att det är många som håller med!

Men asså aa har ju en massa egna kompisar och jag vill ine hålla dem för mig själv men om en av mina kompisar lär känna en av mina andraa kompisar ska inte en av em tro att ho kan ta henne som om hon våre mer för henne?

Lixsom så att den andra inte gillar än längre och håller på och ska försöka få mer och mer kontakt med den!Det har hänt mig nu och lite tid tillbaks och tycker det är skiiiiit jobbigt för just den tjejen som typ tagit bort kontakten mella oss och tagit den andra för mig är en barndoms vän som inte ens bor här längre!Asså ni tjejer värkar inte fatta vad ni gör mot mig?

Asså ni kanske tycker jag låter barnslig men fan jag tycker jag har helt rätt,man gör inte så!


Bloggar väll mer när jag har lusten!

 

Av tessys - 17 april 2012 06:57

Har nyligen vaknat,ska fixa mig och har brottom"-.-'


Har nyligen vaknat och hunnit stoppat i mig frukost och nu ka jag börja fixa mig och sånt;)

Musik på högsta volym och sminket i handen!Det gillar vi!;)

Men planerna som dem ser ut nu är väll att typ vara hemma och bara ta det lungt idag tror jag!Det är också bra?;)

Men nu ska jag börja fixa mig!

Vad ska ni göra idag då babes,hoppas ni får en underbar dag!<3

KRAM!

 

Av tessys - 16 april 2012 21:55

Har hunnit komma hem och färgat håret!;)

 

Nu har jag blonderat mitt hår och blev skit nöjd men kan dock lägga upp bild nu för har lockigt håt och pallar inte fixa;)

Men lägger upp en bild imorgon så får ni se och tycka!;)Men nu ska jag kolla på "Big Brother" och bloggar nog inte mer efter det fär måste ju sova lite tidigare nu när det är tidigt till skolan!;D

Men hoppas ni får det bra,god natt!

KRAM!<33

 

Av tessys - 16 april 2012 15:36

Idag hade jag ingen tid att blogga för var så trött och allt;)

Men nu är jag lite piggare;)<3


Haft en underbar dag i skolan idag med alla som man saknat som mest"<33

Vanligt i skolan med lite mer skratt en vanligt kanske!??;)

Och efter skolan väntade jag och madde på taxin som min sötnosar skulle ta hem!

JAG FICK GODIS!!:D!Men killarna hade sugit av dem;(XD<3

Nu ska jag dra ut med madde och får se vad vi hittar på för nått kul,bloggar mer sen!<3

Kram på er!<3

 


Av tessys - 15 april 2012 20:16

Som jag sa i det tidigare inlägget!Har säkert ingen tid att blogga så mycket idag:S

Men kör på så mycket jag kan;)

 

Vad har ni gjort idag babes??Själv har jag ju varit hos min kusin med sandra osv!;)<33

Vi hade det lite skoj med prat och skratt;)Älskar er tjejer!<3

Och har köpt färg idag men färgar nån annan dag i veckan tycker jah;)

Och så har jag bara fixat inför skolan som börjar imorgon,ska väll kanske inte bli sådär jätte kul?

Så jaa detta va sista dagen på mitt lov;(Men sen är det ju sommarlov och annan skola!!:D

Men ni får ha det så bra så får vi se om jag kastar in nått lite senare efter som att det är skola imorgon så ska jag för en gångs skull lägga mig 11!;)

Kram på er!<3

 

;)

Av tessys - 15 april 2012 13:46

Jag vet att jag hade otroligt dålig uppdatering igår men hade inte tid igår!

Och idag kan det bli så igen:S

 

Har fixat mig helt klart och nu sitter jag och bara tar det lungt med en massa musik!

Cassi har dragit men vi ska hem till dom för felli fyller år!!;D

Så snart ska vi dit och blir väll kvar där ett tag sen ska vi  nog till affären och köpa färg till mig;)

Blondera!!!!!

Men ska försöka få in så mycket uppdatering som möjligt!!

Asså längtar så sjukt mycket till "bloggplatsen-appen" kommer,det kommer säkert bli så sjukt lättare att blogga från mobilen hoppas jag!!

Men nu ska jag snart ta och röra mig mot bilen så vi hörs!;)

Ha en underbar dag,kram!

 

 

Av tessys - 15 april 2012 01:48

Asså sorry babes,vet att jag haft en basj dålig uppdatering idag!!

 

Kör kort genom dagen med underbara tjejer!Jag cassi,madde och pawo har typ varit halva dagen och bara haft det chill med en massa skratt och prat"!Och så har vi typ varit på pizzerian och käkart och lite sånt!

Har haft det underbart med dem´!Men imorgon ska cassi hem;(Men ska typ va med madde o pawo;)

Men känner att jag kan blogga mer imorgon för känner mig ganska trött(eller inte),men pallar bah inte blogga nu!

Hoppas ni haft en toppen dag babes!

Godnatt kram!;)<3

 

Av tessys - 14 april 2012 10:47

Gud vad jag tycker året gått fort det är redan snö och december?

Och så har vi en väldigt trött tjej här!


Vaknade nyss av att gumman ringde mig och sa att hon är på väg hit nu!;)

Idag kommer ju min syssling hit och ska slagga här;)

Men jaa igår kom vi väll i säng klockan 4typ:O

Skypade med nåra killar;)Men nu ska jag ta och lyfta röven snart och gå och äta tycker jag!

Bloggar mer senare,var uppdateringen bra igår tycker ni?!<33

Kram!

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards