Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under april 2012

Av tessys - 14 april 2012 02:05

Är riktigt trött nu men tänker bjuda på ett inlägg;)


Har inte gjort så mycket sen sist!Eller joo skypat med nåra killar som jag fortfarande gör!;)

Och så satt vi(ja och dennis) och kollade bb och käkade gott;)

Men nu ska jag typ stänga ner,haha!

Godnatt babes!

KRAM!

GÖÖTTT;)<33

   

Av tessys - 13 april 2012 21:33

 

Av tessys - 13 april 2012 21:15

Har det underbarst mysigt med min bror nu!:)


Vi har nyss gjort en underbart god smoothie till oss båda som vi nu sitter och dricker!;)Som jag sa innan så sover min bror här idag;)

Och snart blir det att titta på "Big Brother",hahahaa;)<33

Våran kväll kommer väll se ut att vi dunkar musik och massa tjockissaker;)(gött)

Men ska försöka ha en awesome uppdaterning ikväll,så vi får hoppas på det!;)<33

Ha det bäst sålänge babes!<3

KRAM!

Har ingen aning om vf bilden blev så liten men!Detta är våra underbart goda smoothies!;)<33

   



Av tessys - 13 april 2012 17:07

Skit vädret gör mig nere!


Kom nyss hem efter att har varit inne i stan med brossan och köpt skor till honom och lite annat till mig!;)

Men det var kanske inte så kul för mitt hår blev typ lockigt:S(det gillar vi inte)

Men nu sitter jag här och bara dunkar musik och tare lungt!Och det blev brossan som sover över idag och imorgon kommer älskade syssling och sover över här!;)

Längtar skit mycket,har saknat henne som jag vet inte vad;)

Men jaa hoppas ni haft det bra såhär långt iallefall!;)<33

Kram sålänge babes!<33

Och så fikade jag hemma med brossan;)<33

   

Av tessys - 13 april 2012 12:05

Är det någon annan som vaknade vid den här tiden idag??;)

Jag vaknade nyss!<33


Jaa som jag sa vaknade nyss och ska käka frulle;)Och snart blir det duschen och fräshaaa till sig lite!

Ska börja fixa mig snart och säkert dra nånstan med madde<33¨

Och sen ska jag försöka få nån hit som kan sova här för är själv inatt:D

Men jaa idag är ju inte planerna på plats som ni säkert märker!Men det kommer snart på plats;)

Men vad ska ni göra idag då babes??<3

Och tänkte köra in en "dagens outfit" idag:D!Hahah känner  mig som värsta bitchen?;)<3''

Kram!<3

 


Av tessys - 12 april 2012 23:24

Dagen har varit med liv hela tiden;)


Har varit med värdens busigaste hund idag och efter det så åkte jag med tullan och dem bästa och åt pizza:D

Och sen drog vi hem till dem ich hade det soft i det underbart vackara vädret vi haft!;)

Körde lite oseriös zumba och sånt,hahah!;)Hade det verkligen awesome!;)<33

Sen när jag kom hem så drog jag ut med Madelene,Amanda och Nyima<333

Haahhaha vi typ flummade oss med en kille;)

Men så skulle Nyima dra hem så vi blev typ kvar till halv 10 nångon;)

Så kom jag hem då och satte på data och tv:en så att jag kunde titta på "Big Brother" och chatta med en massa underbart folk;)

Och nu sitter jag och skypar med min underbaraste unge!(Madde)<333

Men ska fortsätta va social med ungen nu:*

Hare bäst babes;)<33

 




Av tessys - 12 april 2012 11:24

God morgon alla pigga!;)

Idag är planerna på plats som dem ska vara så hoppas det blir så nu !;)


Är ni pigga och vakna idag?Jag vaknae för ett tag sen och gjorde en jätte god omelett till frukost!

Och snart blir det och fixa sig för planerna jag skrev igår!;)

Och nu har jag föresten fått in två bilder:D

Tänkte köra in dem i detta inlägg så dem kommer upp nån gång;)

Och en av bilderna är på min piercing som jag inte la upp förut så tänkte att när jag håller på så trycker jag in den;)

Ska ni göra idag då babes?;)<3


Bjuda på sig själv får man göra ibland;)

Älskar dig rakas!<3

     

KRAM PÅ ER!<3

 



Av tessys - 12 april 2012 00:07

Jag ska nog gå och lägga mig snart,hahha!

Är skit trött asså!;)


Har tittat på "BB" nu eller aa för ett tag sen men hållde på vid datan lite och så på facebook osv;)

Men nu är jag lite trött typ,hahha ska nog ta och försöka komma i sängen!

För imorgon ska jag vara hundvakt och albin för "dem" ska vaccinera sig inför en resa;)

Och efter det blir det nog att vara med Sandra!:*<33

God natt babes,kram<33

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards