Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av tessys - 11 mars 2012 18:50

Jaa ni visste säkert att jag inte skulle vara hemma så kunde inte blogga!Men har värkligen haft det bättre en toppen med janni!Första dagen hände faktist inte så mycket för vi kom fram där vid 11 på kvällen;)Men vi skojade lite pch hade det chill;)Men dagen därpå åkte vi till "dollar store" som är en affär med skit billigt;)Och jag köpte lite smått kul som kommer upp här påbloggen senare!När vi kom hem därifrån så gick jag o janni ut och hade lite kul och åkte pulka!Man skulle assa på när det var snö upp till midjan,hallå;)<3Skiiit kul var det faktist!Och så bastade vi senare in mot kvällen,körde ansiktsmask och sånt!;)Och vi gick och la oss där vid 11-12 tiden!Dagen efter den underbara dagen kom en ännu underbarare dag!Vi åkte skidor,och det var värkligen skiit kul som vanligt!Och vet ni?Jag klarade av att hoppa med skidor över gupp och sånt(tan att ramla):)Men sen blev det mindre folk för alla drog när det började regna men inte jag och janni!Vi fortsatte och åka och softa i backen!;)Skiit nice var det!Vi kom hem där vid 4 den dagen,och vi åt typ när vi kom hem sen bastade vi igen!Ansiktsmask och sånt igen;)Sen kollade vi på "Melodifestivalen" och Loreen vann!(GLAD);)Och efter det så tände vi brasan oc satt o käka godis och bara levde livet och satt och asssss garva hela tiden,hahahaha!<3Och idag åkte vi tidigt hem och vi åt på "frasses"(skit gott) sen fortsatte vi hem!Och jag kom hem för drygt en timma sen!;)Men har har det mer en perfekt!

Lägger upp bilder lite senare;)

"Kram på er alla underbaraste!"<33

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards