Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av tessys - 14 mars 2012 20:46

Asså jag vet att jag har haft jätte dålig uppdatering nu på sistonde men ska försöka komma igång lite mer!Iallefall,idag har jag ju varit i skolan!Hahha vilken bra idrottslektion,vi hade ingen lärare så vi fick ha fritt(gå hem)naaaajjjs;)Btw kom hem och typ ba snabb fixade till hemma så jag kunde få mer pengar för skulle köpa en skiiiit fin tröja!Efter det drog jag ju till stan igen!Men idag drog jag dit med dennis;)Vi gick runt och jag testade lite kläder ochsen gick jaa och köpte min tröja från "Bik Bok";)Men kan tyvär inte lägga upp bild idag för min telefon har typ pajat!:/Eller aa min kamera är typ helt boommmm;)Hahhaa men vi ska in i butiken imorgon och kolla om den måste lagas;)Men asså tror inte det blir så mycket mer bloggande för att jag ska plugga inför No prov-kemi:/Inte så jäkla kul!Men bloggar kanskekanske senare;)

"Kram på er";) <333

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards