Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av tessys - 5 mars 2012 21:53

Kom typ nyss hem från madde och nu sitter jag oo väntar på att "Big Brother" ska börja;)Och jag va ju i stan men fick inte med mig något hem?;(Men madde fick ett par jeans av mig och så köpte hon smink;)Men efter det så drog vi juu till musik provningen men det var ju i grupp idag så vi fick träffa alla som kanske skulle börja i våran klass om jag kommer in;)Alla värkade skit snälla!Och på onsdag har jag också ett sångprov där jasg ska sjunga själv för musiklärarna!:D<333Ganska pirrigt men det går nog bra!;)

Men nu får jag inte babbla på för mycket!Missa allt annars så bloggar inte ´mer ikväll tror jag!Ha en dra kväll?;)<33

"Puss på er alla underbara"<3333

 

:D

Av tessys - 5 mars 2012 13:10

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag slaggade hos madde för hade saknat henne så otroligt mycket!;)<3Vi typ bara flummade och så,hennes födelsedag;)Men dagens planer är att jag ska ju ha sångprov om min röst orkar,och se ska jag till stan med madde säkert!<33Saknade centrum!;)

Men händer ju annat också som jag säkert skrivit i nåt annat inlägg;)Älskling fyller 14år idag<33Grattis till dig älskling!<3Älskar dig !<3

Men måste typ börja fixa lilla mig nu!Plus ni som undrar varför jag inte är i skolan är för att vi har studiedag direkt efter lovet;)jippeeey:D<3333333

"Puss på er alla underbara"<3

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards