Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av tessys - 15 mars 2012 21:55

Joo men idag har varit en riktig toppen dag för mig!Jag var ju såklart i skolan och hade provet idag som säket gick bra;)Och sen när jag slutade ringde jag zanni och hon hade tänkt komma och hon kom,blev riktigt glad har lixsom inte träffat henne på skiit länge!Vi typ baa chillade med musik och lite annat!Men sen drog hon hem och då kom min kusin och mina sysslingar:D!Och dem var ju saknade dem med!;)Hade kulit med dem;)<33Och det har ju bara varit toppen väder idag:DTOPPEN Dag;)

"Kram på er"<33

 

Ojj

Av tessys - 15 mars 2012 06:55

Hahahaa idag var jag helt plötsligt jätte pigg?Brukar ju vaa skit trött men nu vill jag ba ut och hoppa oc alltXD!Så idag blir jag någ inte lika hängig som på sistonde!Har ju no-prov idag(suger)!!!Hoppas jag kan någonting!Btw igår efter att jag bloggat tittade jag på "Big Brother" och skypade med älskling,efter det så duschade ja och sen pluggade;)Men ska börja fixa mig nu!Sr ut som ett freak?;)Haa en bra da!;)

"Kram på er"<33


Bjudeer på en bild från skolan!;)<33

  

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards