Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av tessys - 3 mars 2012 16:43

OJ då har skypat med älskling i 2-3timmar nu!Men det är inte så konstigt när jag inte kan träffa honom:(Men tur att skype finns o facebook;)Men jag har inte gjort så mycket annat under tiden!;)No life jöö?Kanske för att man är typ sjuk!;)<3Men har värkligen inget att blogga om just nu för har inte ens gjort nåt typ!Eller aa innan skypade vi med madde,carro,janni,jesper och jocke men nu är det bara jag och älskling;)<3333

"Puss på er"<333

 

Av tessys - 3 mars 2012 12:21

Asså detta är inte kul!Jag tog ju en promenad och kom hem för typ en timma tror jag!Men iallafall asså en massa kompisa ringer och ffårgar te.x om vi kan ta en glass på bryggan i stan och alla vill ju till stan men när jag frågar mamma säger hon neej du åste bli helt frisk!Så det blir bara hemma för mig igen!?Tråkigt,längtar ganska mycket till imorgon eller nån gång jag kan va med kompisar!<3Saknar dem otroligt mycket!!!!<333Men har tålamod till på tisdag nu!;)Hoppas ni får en fortsatt bra dag;)

"Puss på er"<33

 

Av tessys - 3 mars 2012 08:41

Nu kanske ni tycker detta är väldigt tidigt men snart är det skola och man måste börja med natt rutiner igen ;)Men mina planer idag är inte så konstiga!Ska typ ta en promenad i det fina vädret sen ska jag duscha säkert!Och nyss har jag fixat maddes blogg!Blev faktist ganska nöjd,hon blev allefall väldigt nöjd;)<33Så snart ska jag käk frulle sen fixa mig!Det va ett TAG sen!;)Hoppas ni får en underbar dag!<333

"Puss på er"<333

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards