Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under mars 2012

Av tessys - 2 mars 2012 21:38

En uppgift från facebook you kow;)


     Madelene Puh B****!Min bästavän sen 3år tillbaks!Älskar dig skit ass mycket och du finns alltid där för mig och vi stöttar alltid varandra!Du är riktigt söt på snart 13år!<33Och RIKTIGT söööööt och snyggg!<333'

Har nog gått igenom det bästa o värsta med dig men vi klara allt ,bara vi är tillsammans!<333333Älskar dig!;*<33


   Kammiz!<33En dunder snäll och dunder fin tjej som jag inte känner så väl än men det är på spåret tycker jag!Och hon har värdens skönaste mamma,hahahaaaa!<333Men asså jaa känner ju inte henne så bra men lite fint fick hon!Älskar dig;) <333


   Emilia F******* skit sööööööt och snäääällll tjej jah träffade på en strand faktist och vi blev skit bra kompisar vi bytte nummer och allt och nu är vi här!vänner s

äkert livet ut ;)Men måste träffas,det va ett tag sen;)puss på dig gumman;)älskar dig<333


   Julia L******* min snygging på hög nivå!!!!Vi har kännt varandra sen späd barn och har kvar nästan alla minnen med dig!Och här står vi idag som syskon o bäsavänner!<333Du är en stor dela v mitt hjärta och du är alltid den som stöttar mig i vått o tort vad som än händer!Utan dig vore jag ingenting du har gjort mig till den jag är idag som liten skit;)Puss på dig heffis!Älskar dig<33333


Michelle L* Så jäkla go o snäll på alla sätt som nu bara finns!Har ju kännt dig sen 6:års!Och du har alltid varit samma glada söta snälla tjej !Hoppas du fortsätter!Även om jag är lite galen i dina tankar så är jag ju den som Älskar dig;)<33


   Casper C****** självaste "golfprovste" I klassen!Riktigt go o söt kille jag kännt sen 6:års;)Och han har väll VARIT kill pavoriten hos många även mig;)Hahahaa nu är vi riktigt bra vänner;)Och han är ett lite provs på både golf o fotboll och går i minklass;)Kram<33


   Cornelia  B****** L****** en riktig katt asså!Som jag lärt känna via janni!Och curr är riktigt snäll sööööt och riktigt snygggg!Och har nåra oförglömda  minnen med henne med och hennes fina syster o janni ;)KRAM gmn!!!<33333333


   Svante J******** Min älskling,Som jag kommer finnas där för i vått och tort!Han jag älskar mer än nåt annat<3den snyggaste o sötaste;)<33333333Kan skriva en bok men det blir jöö för lång till min älsk!<333333Älskar mig babe,puss!<3333333


Madeleine J******** är en söt och snäll tjej med humor på toppa alltid!vi var riktigt tajta när jag var yngre men nu är vi bara nån gång i skolan,men vi måste börja va hemma också!kram<3333


Janina H******** Värdens allra bästabän janni!Älskar henne mer än nån annan i hela värden!Vi har gjort allt tillsammans!och vi står där för varandra värkligen hela tiden!och vi har gått igenom det allra värsta!!

Och vi har dem allra bästa minnena tillsammans!Och du har värdens bästa humor!Varje gån man e med dig så ryser jag av lycka!Och du hr värdens bästa familj eller ska jag säga min o din typ;)Trivs mest hos dig ,det är dig jag kommer o gråter till och du till mig!Jag vore värkligen ingenting utan dig ,hade värkligen inte haft detta liv som jag nu har!!!!Älskar dig min alldeles egna bästavän janina!<33333333333333stora kramar!!!!!!!!!!<33333


VISSA ville inte ha bild;)


Robin L******* är min mest saknade barndoms vän i livet!Han är så söt go och galen så det finns ingen bättre person än honom ;)Och han o jag och han gölliga syrra har nog dem bästa minnena tilsammans gubben;)

KRAM PÅ DIG!<33333


Amanda N****** ÄR EN RIKTIGT blyg tjej i min klass men hon är skiiiiit livlig hemma och skit söt och snäll och allt men har ett och annat minne med henne med ;)Kram gmn!finns alltid för dig<333333333


Nur T***** söt och jätte snäll tjej som alltid kommer finnas i mitt hjärta  och kommer alltd finnas för dig !Min lilla habibi!älskar dig!<33333333


klarrrrrrrrrrrrrrr!;)

   

   

Av tessys - 2 mars 2012 17:01

Hahahaa har värkligen typ inget och skriva om nu?;)Men har inget och göra annars?;)Hahahahahaaa ~no life~!;)

Men asså aa blablablaaaa Dunkar musik som vanligt i mott livlösa liv!Och bara väntar på att mamma ska komma hem från affären;)Hon brukar nästan alltid ha nått roligt åt mig ;)Men asså blallalalaaa bloggar senare!;)

"Puss på er";)<33

 

Av tessys - 2 mars 2012 15:23

Tjenixen alla underbaraste!;)Tänkte höra vad ni tycker om "dagens outfit"?Ska jag börja med det tycker ni och lite mer bilder från varje dag?Skulle det vara kul tycker ni eller lite roligare än det gamla vanliga?;)Men i vilket fall som helst ska deet va kul o läsa o titta så tänkte börja med det?;)Skulle bara se om jag kan få nått svar på det.

"Puss på er"<33

 

Av tessys - 2 mars 2012 13:55

Heej alla gladaste!;)Har ni gjort på morgonen?;)Jag har duschat nu efter att man varit så sjuk!Och skulle ha träffat sötaste zanni men min röst är pisssss!;(Så måste vila rösten inför mitt/mina sångprov!Så blir typ bara hemma för mig tills jag blivit helt frisk!Och jag hoppas ju som jag sagt till måndag!Annars blir det inge grupp prov utan bara ett prov!Men man får lida ibland!Och på söndag fyller mitt gull puh 13år;)Och på måndag fyller älskling 14år;)<33Kommer jag endåså skriva om här i bloggen sen senare mää;)Speciella människor dää!<33Hoppas ni får en fortsatt bra dag i det fina vädret!;D

"Puss på er alla glada"<333

 

Av tessys - 2 mars 2012 08:51

God Morgon på er alla glada o pigga!;)Jag vaknade väldigt tidigt idag,redan vid 8 men det är säkert för jag varit så sjuk!Men idag mår jag toppen det är bara halsen och snuvan som kronglar med mig:/Men det ska nog kunna bli bra till måndag eller vad tror ni?Men har ju ingen skola då för har studiedag direkt efter lovet;)Men har ju nåt i Rosenborg skolan sen där vi ska sjungaså får se hur det kommer gå nu va!Men nu ska jag göra annat så hare bra!;)


"Puss på er"<33

 

Av tessys - 1 mars 2012 21:50

Asså förlåt alla mina underbara läsare som tar er tid till att läsa detta och hoppAS ni nu inte blir ledsna;)Men jag kan nog inte blogga nu på ett tag för jag ligger med 40grader feber och är nästan halv död;(Men bloggar så fort jag blivit friskare!<33

"Puss på er"<3333

 

Av tessys - 1 mars 2012 12:57

Tjenixen alla glada!:)Fick ett samtal av mamma då hon pratar om att jag ska pierca naveln,blev skit glad och allt!Så nu ska pappa fixa lite till med det sen smäller de!;)Men aa jag ville ju ha läpp piercing innan men näää,och så vill ejag ha tung piercig men blää och det blev navelpiercing;)


*Läpp piercing:Jag ville inte ha det för ifall man inte vill ha den sen så blit det oftast ärr eller nå skit och det KAN förstöra tanden som hela tiden blir nuddad av piercingen!(inte bra,tycker jag!)




*Tung piercing:Och tung piercing är i min åsikt lite h*rigt för att man då oftast vill visa tungan på bilder och allmänt,och kommer dem/den som piercar åt fel kan du tappa smaken!Eller att tungan svullnar så mycket att du kvävs!Så jag vill inte ha det!;)



*Navel piercing:Jag säger inte att navel piercing inte är farligt men det är inte lika riskabelt att ta i navelv som i ansiktet!Naveln är ju oftast gömd ,och jaa man visar magen mycket då med!Men jag väljer hellre det för det är lite gömt och inte lika farlig i min åsikt!




Och jaa alla piercingar är farliga på nått sätt men vill man va fin får man lida pin;)  


 

?

Av tessys - 1 mars 2012 10:24

Heej igen!Ville bara länka ite fina bloggar till er om ni inte har nått att göra eller så så har jag en lifen sötnos som bloggar dag in dag ut!Och så har jag ju madde blogg,men för tillfället är hon inte hemma men endå;)


Klicka här så kommer du till zanni!;)

Klickar du här kommer du till madde!;)


      HOPPAS NI GILLAR DEM!;)



Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards