Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 24 november 2011

Av tessys - 24 november 2011 15:03

Cha cha mina fina!;D

Kom nyss hem från skolan(typ),toppen dag jööö!;))Älskar min fina tjejer jöö!:P

Hur va din dag?bra?dålig?;PP

ASSÅ

ASS 

GRYM 


!!;)


Ska väll typ till far min senare och hälsa på brossorna mina söta!<3

IDAG var en dag med LEK I skolan,hahha 

spelade,lekte och en massa kulit joaa!

Men jaa i helgen kanske ni vet att man ska till bästa vän och ta PIERCING!;))

Och så klart va med henne och ha det bäst!;)

Hahhaa vi behöver bara va ifrån varandra en dag och vi saknar varan!

Det är äkta vänskap,efter so  man liter ALLTID på henne!<333333

Jaa men ska fixa annat nu så bloggar senare mina fina

ÄLSKAR DIG JANNI!<33

KÄRLEK TILL DIG<3333333

 

bjuder på den!;D






Av tessys - 24 november 2011 07:15

Cha cha fina läsare,nu sitter man och käkar frukost för man ska till skuuulan idag;)

Vad händer hos er dåå,bra dålig dag?:)

Men jaa vanlig dag i skolan;))

OOOOO YEEEEEE JANNI HAR BOKAT PIERCING TID ÅT MIG;D(RÄDD TYP);)

önska mig lycka nu jaoo kommer dööXD

neej men janni ska också ta och hon har tagit dr vart jag har och säger att det inte gör SÅ ont så lyssnar på henne jaa!!!!;))

Man åker till janni denna helg med och på måndag ska man typ följa med henne till hennes gymnasium:P

Och efter skolan blire PIECINg TYP!!

HAHHA men nee ska fixa lilla mig nu så ser vi om jag kanske avslöjar vart piercingen hamnar i nästa inlägg;D

 

Av tessys - 24 november 2011 07:15

Cha cha fina läsare,nu sitter man och käkar frukost för man ska till skuuulan idag;)

Vad händer hos er dåå,bra dålig dag?:)

Men jaa vanlig dag i skolan;))

OOOOO YEEEEEE JANNI HAR BOKAT PIERCING TID ÅT MIG;D(RÄDD TYP);)

önska mig lycka nu jaoo kommer dööXD

neej men janni ska också ta och hon har tagit dr vart jag har och säger att det inte gör SÅ ont så lyssnar på henne jaa!!!!;))

Man åker till janni denna helg med och på måndag ska man typ följa med henne till hennes gymnasium:P

Och efter skolan blire PIECINg TYP!!

HAHHA men nee ska fixa lilla mig nu så ser vi om jag kanske avslöjar vart piercingen hamnar i nästa inlägg;D

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards