Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under november 2011

Av tessys - 11 november 2011 06:50

Chacha,sitter och äter frukost just nu!

Idag händer väll inte mycket,jag går till skolankommer hem och packar och åker till bästavän janni;D

yeaa!:P

Men omg detta kommer in helt random här men,Fucking jävla idioter äldade upp pappas bil typ inat eller nå skit!!!

Jaao men bloggar senare!Har lite brottom!:P

 

Av tessys - 10 november 2011 22:59

cha cha ,idg var en bra dag men julle va inte i skolan(sorligt);P.Men ska till solna imorron så vi får väll se om man kommer blogga därifrån eller nå skit.Iallafall vi ska på 4mässor och vi ska fira min bästa janni 16år!!!hehhe 

Men serri pallar inte blogga mer just nu så good naight!

 

Av tessys - 9 november 2011 06:58

God morgon!;P.Jag bestämde mig för att gå till skolan idag!;D,saknar skolan så sjukt mkt hahha!!!!Men jaoo nu ska man typ börja fixa sig!!!Brhövs mkt tid när mitt hår är fuck up!!!!!Men nee nu ska man börja röra sig!!!!

BLOGGA SENARE!!!

 

Av tessys - 8 november 2011 10:24

Asså åhhh vill  till skolan och va med dem bästa men då vaknar man med f**king hosta och snuva och inte ba lite utan MYCKET!:(((.Men aja idag så äre väll ba att vila och bli bättre till imorron :P.Juste min älskade bästa vän janni fyller 16 hela år idag!Asså grattis älskling 16 hela vintrar!:P<33Jaao har f*n inte nå och skriva om mer så tar det ikväll!                                         

Av tessys - 7 november 2011 15:49

Hellu,nu sitter ja hos mormor och ska käka lite gött:P.Men vad händer hos er?!?:PPHahha har inge och skriva om just nu -.-men kanske ikväll:P

                                          

Av tessys - 7 november 2011 13:38

Asså har typ ont i min arm för vi tog jävla spruta idag som gjorde ont:/Om ni undrar vf man är hemma så tidigt så är det för att man typ är jätte förkyld och hostig(inte kul).Men vi får väll se om man kommer till skolna imorron;D.Den här veckan händer inte mycket :P.Men man hittar alltid på nåt jööö!

Asså zanni jag saknar dig vi måste vaa NU!

KOLLA HENNES FINA BLOGG:

www.zanni.bloggplatsen.se

Jaao nu ska man väll snart lägga sig och vila:P

bjuder på mig just nu!:P

   

//  

Av tessys - 3 november 2011 09:29

Tjoo bitches!!!Nu är man nyvaken och typ inte har nåt och göra för FB fuckar upp totalt på jannis data:/Men idah ska vi typ jalla jalla till tälje:)Janni sover jöö så man sittere här och baa tråkar -.-hahha asså vi hade fan ap roligt igår,eller vi har fan alltid kul jööö(bästavän);D.Hitta en låt min (typsyrra) gjort som jag tänkte lägga upp här ,hon äger fan!eller ni får tycka va ni tycker!?Men jaaa nu dåå som sagt bodaborg imorron!:))KÄRLEK!!!

                         XOXO//TESS<33

Av tessys - 1 november 2011 13:38

Moshii alla Teresas läsare, jag heter Zanni och det är jag som nu hållit på med teresas design!

Hoppas ni och hon gillar den!


Kolla gärna in min blogg oxå: http://zanni.bloggplatsen.se/ http://zanni.bloggplatsen.se/ 


Har någon av er en blogg och vill ha en design?


Skicka:

* Bilder

* Önskemål

* Inloggning till er blogg (om det är på bloggplatsen)

Till: zanniblogg@live.se

Ni måste maila så jag kan skicka designen till er när den är klar!!


Jag gör så gott jag kan!

Det tar upp till 4 dagar innan den är klar!

Jag kommer skriva ett sånt har inlägg på din blogg när desigen är uppe!



 


Det  var allt från mej, Puss!

// http://zanni.bloggplatsen.se/ 



Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards