Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under november 2011

Av tessys - 17 november 2011 21:07

Cha cha,inte på humör men idag var det vanlig tills man kommer och tittar här...;(

Fattar inte vf DU elr NI tycker jag är en hora!?-.-

Men har tänkt länge om man ska ta bort bloggjävlen den förstör för mig och alla andra eftersom ni bara vill skojja med mig!

det är inte jag som bästämmer mitt jävla utseende fattar ni inte det så läs inte min blogg ni föstör om ni vill kalla mig hora!

NI som skriver hora har inget jävla bevis så gå och dö om ni vill förstöra!;((

fatta att jag inte bästmmer hur jag är!

fatta hur ont det gör när man har ett skit liv men vännerna 

tur att man har familjen...

   

Av tessys - 16 november 2011 21:50

Hellu!Nu tänkte man göra sista för idag,är ass trött som vanligt!;/.Så åste slagga NU!Annars somnar man i skolan och det är inte kul så!Men aja är inte död allefall så bloggar mer sen älsklingar!<33

 

Av tessys - 16 november 2011 15:32

Cha cha,nu har man tyo kommit hemm och satt dig vid datan på direkten typ;).Vad har ni gjort idag då?Själv va man med det bästa som vanligt;P

Asså veckan går så jävla snabbt,det är redan onsdag eller typ torsdag och så fort ja vet så är det fredag då man ska till den bästaste jannibanni!;P

Vi ska hare bäst denna helg mee,hoppas man allefall går och lägger sig samma dag och inte kl4 på morronen XD.

Hehhe bus vi har de då!!!leker runt i trakterna i solna jaaoo!!!;PP

Men jaa man är jöö dagens ungdom TYP!;P

;)

 

Av tessys - 15 november 2011 19:54

Cha cha,idag va det ju som sagt typ inge lektion kan man säga för vi hade jöö elevensval:P.Det va typ ganska kul eftersom  man allefall hade julle där<3333

Men nee nu ska man typ ta och göra pommes och börja plugga!!!(hatar att plugga)

Sorry blev inte så långt idag men kommer väll på  nå mer sen!;)

 

Av tessys - 14 november 2011 23:02

Cha cha,nu ska man snart slagga för är asss trött nu !Dagen började med att vi åkte till docktorn med mig:(För jag hör inget med ena öratoch det visade sig va nån vätska som rann i mitt öra som täppte igen så jag inte hörde nåt.Men vi fick medicin, 2 st:(

Och sen att man är och varit trött hela dagen :/

Så måste slagga NU !

BLOGGAR imorron!:PP

 

Av tessys - 14 november 2011 15:59

Cha cha ,nu sitter ja och lyssnar musik och ba chillar lite tillsm mman ska ner till mormor och käka:P.Sen ska man till ridningen:).Idag va man jöö i skolan med dem bästa;P

Vanlig skolda(or not);PPP

Jaoo va har ni gjort idag ??;D

OO imorron har man elevensval i skolan,kul typ för vi slipper ha lektion  allefall:PP

Menn nee bloggar nog senare ska ner nu ;P

bjöd på den;P

   

Av tessys - 13 november 2011 21:30

Cha cha,ska typ slagga snart ja,hahha tiigt men vad har fett rda ögon för ja ee så trött:P

Asså saknar redan jannibanni!<3333

Men ska till henne nästa helg mee,då ska vi må shoppa och typ åka till sundbybergs badhus!:P

Har haft en super helg med janni,bäst va ju när vi åkte moppeXD,hahha det va så kallt att janni fick ha hjälm- skärmen uppe för annars hade den immat igen som hennes speglar;D

Jaa vi gjorede typ det vi brukar göra,hehhe;P,tradition  you know!;PP

Och föresten mina bilder gick inte att få upp:(,men försöker hela tin så dem kommer väll sen:P

    

Av tessys - 13 november 2011 17:11

Chaa cha !Kom typ nyss hem från solna;P.Vi va på båtmässa(coolt),och vi typ åkte moppe i 2timmar igår till typ klockan 11!;PP.Men nu sitter man hos pappa eftersom att det är farsdag jöö!!

Och imorron ska man till skolan kanske !Har fått fel på ena örat så hör inget med ena örat!(typiskt)

Men bloggar kanske mer sen 

ASSÅ går inte att lägga upp nå cp bild för det cpar nu men sen gör ja det!

puss//tess<33

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards