Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av tessys - 14 maj 2012 21:30

En bästavän är som stannar kvar när andra drar!

En bästavän är någon som skrattar med dig inte åt dig!

En bästavän är någon som inte säger "Ta inte din pojkvän före dina vänner" utan istället säger "Gå du, jag finns alltid här"<3

En bästavän är din andra axel!

En bästavän ska älska dig för den du är och acceptera dina val!

En bästavän är någon som inser när den gjort fel,kommer tillbaka och säger förlåt!

En bästavän är någon som alltid får dig att le!

En bästavän står alltid vid din sida,kämpar med dig mot värden,hand i hand livet ut!


En bästavän är precis som dig Janina,du är underbar bästavän!

Är ingenting utan dig!

     

Av tessys - 14 maj 2012 20:41

Blev så ändringar på planer efter skolan!


Blev smått ändrat sa ju att jag skulle vara med madde och jag var med henne ett LITET tag och sen drog jag och marre in mot stan för att träffa nåra killar,vi satt typ bah på donken och luffa hade inte så mycket tid idag men på torsdag när vi är lediga ska vi träffa dem igen tror ja!;)

Sjukt kul var det väll..säger vi :P

Men just ni sitter jag bara och luffar typ,om vanligt;)

Hoppas ni haft det bra!

Puss:*

 

Av tessys - 14 maj 2012 15:58

Kom nyss hem från skolan

.

Har haft det bra i skolan idag,varit med marre,madde julle osv;)<33

Snart blir det väll att typ bah dra ut eller vara med madde fast man har värdens förstörda tå!(haha nää då men lite)

Och har inte värsta blogg luste nu eller så,så bloggar nog senare då det kanske hänt mer än att jag bara suttit i skolan och fjantat mig!?;)

Puss;)

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards