Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av tessys - 2 juni 2011 22:45

Hej,jag vet att jag sa att det skulle bli bilder så här ska ni få så mycket ja kan ge,så det blir väll lite allt möjligt:)   MMMMM,gottigott som jag madde och dennis åt igår   jag   viillll ha   fula lilla ja   daniel   jag och manda   ankjävlar   oo vilken väg ska man ta   skogen på.....   listonhill men puh och manda   ååå soo söttt  åååååååå vil haa nuuuuuuuu//nasse pöZZ

Av tessys - 2 juni 2011 08:38

Hej läsarna nu vaknade jag välldigt tididgt fan men aa skit it kan ju sova på dagen för det är ju ingen skola(yees)men aa nu är jag hos  puh för har sovit här med brossan men han fick gå hem tidigare för dem skulle till skansund och va där hela dagen sa och lixom ja ska ju till bästa sysslingarna och sova där(jippi)saknar dem sjukt mycket.Har inte så mycket mer att skriva om häller så bloggar väll mer sen med bilder har ingen just nu så//nasse pöZZ

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards