Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av tessys - 28 juni 2011 19:03

   janni   vårt flygplan   poolen:DD   flumm bild   på en park   omg så söt katt vi hade på hotellet   frukosten(var äcklig)   mmm tacos   jag och janni i poolen   jippi vi dycker   hahha jag och janni   min lyx glass:DD   namnam vad gott(saknar)   shit vad gott ju:DD

   hihhi vi red häst och vagn hem   båtturen   berg;/   fett god mat det var på "norden"!!!!   så nice vatten och jag badade där:O   glass:D   hiihi min drinck   på ett högt berg:))   asså omg kolla jag fattar inte:/   midsommar middagen   fan vad ful men aa jag på midsommar   hihii lite "lagligt" då man får inte åka 3 men vi gjorde det på den   min översaknings drinck:DDD   stranden   min sista glass.......:(   i flyget på väg hem;(   i flyget:)

  shit vad äckligt det var:O


     //nasse pöZz

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards