Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av tessys - 25 januari 2012 22:30

Heej på er alla fina !;)Nu har man duschat och fixa till imorgon!Så nu är det bara att stänga ner och slagga!

Just nu ligger man i sängen med underbara kissen och gosar!(kärlek)!;)<33

Naae men ska nog sova nu så god natt på er alla!;)

 

Av tessys - 25 januari 2012 20:45

Halloj på er alla fina!;)Gör ni?Själv sitter man som vaöigt och bara dunkar musik oc typ bloggar och är inne på facebook;)Ska typ duscha snart så man kan snygga till sig imorgon utan problem;)Planer imorgon är typ bara ha vanliga lektioner och idag har man matte läxa till imorgon:/OHH jä*la läxor  hatar er!:/Hahha men nee måste jöö göras;)Venneh om man kanskekanskekanske ska träffa min ultrasaknadeunge zanni!<33333Asså det var typ 1månad sen vi sågs ;(!Inge kul dää!Men annars träffar man väll henne om två hela f*cking veckor;(!!!Neej men föresten har inte köpt nåå kläder och sånt på typ3 veckor:O(rekord);)Ska någ ta en liten runda när man får lite pengar snart ;)

Hahahaaa en efterlängtad dag!;))Blir någ i stockholm hos bebii tror jag!Där finns GINA och en MASSA annat bra!!!;)

Men snart ska man ta och duscha så kan man någ blogga efter det tycker jag eller vad tycker ni?;)

 

Av tessys - 25 januari 2012 15:38

Sorry alla fina läsare att jag inte bloggade igår men det hände väldigt tråkiga grejer....som jag inte vill ta upp här!

Men iallafall så var jag med bror min igår och typ inte gjorde ett piss:/senare drog vi iväg till tveta gänget och satt barnvakt ett tag<33Och kom hem typ där vid 8 tiden och pallade inte blogga då så tänkte att jag skiter väll i det då men men man måste alltid ställa upp!<333

Jaa och nu ska man tjocka sig med lite pudding och grädde(mummms)!;)) Bloggar nog senare idag hoppas jag;)

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards