Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av tessys - 30 januari 2012 21:55

Heej på er alla fina bebes!!;)Kom nyss ur härlig dusch idag igen för jag red jöö idag ock kände att man vill nog va fräschh när man ska i sänger(alltid!!!!).Det var typ fett jobbig lektion idag;/Fast gick faktist bra tycker jag själv!Sen kom juu mitt favvo pogram;)Efter längtade "familjen anorlunda"!!!;)).Och nu ligger man och myser med datan i knät i sängen:P

MEN SÄGER GOD NATT FÖR MIN DEL NU JAAA! :DD

 

Av tessys - 30 januari 2012 14:56

Heeej på er alla fina läsare!;)Har ni gjort idag?Själv har det juu varit skola för mi del och fick reda på att jah hade och ska ha spanska test-.-'DISSLIKE

Men senare drar man till järna och ska rida i kylan:/fryser av ens tänka på det...Men ska nog typ slänga i mig nåt och så vila.....Är skiiiit trött idag!(vanlig måndag..)

Och föresten sorry att jag inte blogGat så långt och mycket men har lixsom inte haft orken  och lusten så gör det när det blir rätt tillfälle;)

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards