Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg under januari 2012

Av tessys - 14 januari 2012 11:07

Goddag på er mina fina!;)

Nu sitter man hos bästavän i solna och ska snart åka till badhuset;)

Janni ska typ öva på att boxera;)

Höhhö,ikväll blire typ utgång eller nåt skit ;)

Hon tänkte faktist börja gästblogga litegran ;)

HAHHA själv har hon haft blogg ;)

Fail;)

Igår köpte vi semlor i konsum ,vi kommer hem städar och fixar fint och allt!

Sen så bara skkúlle vi käka våra gräddiga goda semla som stog på fat i vardagsrummat;)

Vänder oss om en halvminut,och tittar igen....all grädde är borta!!!!!hahahaaa

SKÖNASTE hunden,man blev utan grädde :(

Bloggar senare när jag kommer hem eller så bloggar janni ;)<333

pussN

LITE bilder på våra minnen tillsammans ;;;;;)<33333

           

     

Av tessys - 13 januari 2012 13:50

Heeeeej !;)

Idag har man varit med julle i skolan vi va typ i stan med klassen;)

Och såå hade vi det skoj med dem andra;)

Men snart ska jag packa och dra till min bebiiiii!<333333

Bloggar senare!

pussN

 

Av tessys - 12 januari 2012 19:13

Heej på er!:)

Nu sitter jag och slappar efter ett tag med madde ;)

HÄHHÄ

Idag var jag jöö i skolan med den bästa Julia;)'

Hon skulle vart hemma hos mig nu men hade ingen som kunde komma och hämta henne:('

Så vi får va nån annan dag,hon bor ju lixos på landet ;)

Imorgon blire typ att åka till janni(tror jag:/)

Har ju saknat henne assss mkt,höhööö;P

Bloggar en lite skit senare kanske;)

pussN

 

:D

Av tessys - 11 januari 2012 22:35

Go`kväll mina fina:)

Min mobil och allt iskolan och en massa har gjort att jag inte kunnat blogga :(

Men idag va man med heffis och puh ;))(julle,madde)

Hade det awesome med dem!;)'

Och saknar min otroligt fina bästavän Janni jätte mkt,men ska typ va med henne nångång i helgen;)<3333

Men försöker blogga mer sen,ska faktist

upp tidigt imorron!

go`natt

pussN

 

Av tessys - 9 januari 2012 13:39

Halloj mina små fina!:)

Idag bloggar jag från datan som jag sa att jag typ skulle göra ;)

Dagen kommer va som alla andra typ!

Höhhöö,imorgon är det skolan!-.-

Asså vill värkligen inte jobba i skolan,me ofc jag vill träffa alla fina vänner!<3333

Men naee nu ska man ta och äte nåt så;)

pussN

 

Av tessys - 9 januari 2012 00:50

Halloj,sorry att JAG inte bloggat så bra men har inte haft tid...men nu har JAG lite tid innan JAG deckare;)Idag har JAG haft det awesome;)JAG var ju på boda borg typ hela dagen med ina janni och nåra killar;))Haha vi fick typ fler stämplar en killarna !!med många sår och blåmärken;))Naee men fett kul det var det ;))Om ni kanske märker det så bloggar JAG från luren så ni får inge bild nu ,men kanske bloggar från datan imlrgon;))Men asså skit trött nu så god natt;)) //tess<333

Av tessys - 7 januari 2012 22:26

Halloj på er!vad har ni gjort dag??själv har man varit och köpt en ny telefon;D.Glad tjej!!!!!!!Har ju inget och säga typ ,eller jo Bloggar från telen;)))))Imorron blir det boda borg med dem bästa<3333 Ska sova nu! //tess<33

Av tessys - 7 januari 2012 10:23

God morron på er fina!:D

Idag ska det va slappa dag typ hemma och hos farsan min!;)'

Eller venne om man ska ut lite senare för det händeer alltid nåt på en lördag you know;)))

Men bloggar fan mer senare!
pussN

 

JALLA MANGE BJUDER;)

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards