Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av tessys - 1 februari 2012 21:55

Heej på er alla fina igen;)!Blev kvar ett tag vid datan innan jag duschade men men,nu är jag klar och ner bäddad i min sköna säng;)Sitter som vanligast och lyssnar musik som ger riktiga minnen och bloggar och kollar gammla bilde;)(kommer för mycket snart..)Saknar för mycket åhh vill ba ut med det...

Men ähh skönt ibland och ha minnen som inte längre finns av vissa andledningar te.x kärleken;)Hhahaaa ger jag mig för mycket in i mitt privat liv så säg bara till babes;)<33Men nu ska jag nog fortsätta med min musik + bilder,puss på er<33

 

Av tessys - 1 februari 2012 20:45

Heej på er alla fina!;)Blev ändrade planer igen,vi åkte inte på hokey vi var hemma hos madde istället;)Hahhavi är som vi är jöö;)Men kom typ nyss hem från madde och ska duscha snart;)Har lixsom haft idrott idag;)Hahha hemma hos madde skulle jag såklart ha kul med brossan så jag sminkade honom smått så där och.....när jag öppnar solfubret så hade den gått i små bitar och jag fich allt över mina jeanse för hade den uppochner;)Vi tar en massa serverter och skit och så var deet nåå dummt smörj papper till ögonen som dem börjar kleta runt på jeansen så dem fick en fin fettfläck på!Men nu är dem i tvättmaskinen som tur(hoppas allt går bort;P)Hahahaa madde:jävla klantt ärselll!;)

jaag:neeeejdå!;)       Sköna brudar;)

Neej men ska inte ge mig in på detalj ska ju duscha nu också så ni får ett inlägg efter det,puss på er ;)

 

Av tessys - 1 februari 2012 17:03

Heej igen på er alla fina!Blev lite ändrade planer:)Madde hadde mycket läxor och göra och sen ska hon typ på hocket match ;)Och typ med mig om det får plats i bilen;))Men just nu sitter jag och skypar med madde,hahha vi ba tittar på varandra men inget prat;))(tyst minut)!Ska nog ta och va lite mer social nu så bloggar senare,puss på er <33

 

Av tessys - 1 februari 2012 14:47

Heeej ialla fina!Idag är man på mycket,mycket bättre humör...Har snackat med honom och allt är som förr nu(skönt)Det hände ju lite igår så då tog jag halvt bloggpause där;)

Men nu är jag här och har varit en super glad tjej i skolan;)Och min saknade bebe julle va i skolan idag men var riktigt röd i ögen och typ sjuk:(Hoppas hon kommer imorgon för hon stanade allefall hela dagen(duktig cheyy)Och krya på dig min älkade vän <33333Kom typ precis hem efter ett hårt idrotts pass i skolan...Trött,men man ska va med madde som valigt hon kommer till mig när som helst tror jag;))Och i helgen blir det janni igen för hon ska va själv hemma ett tag men jag kan bara stanna över helgen;(<33Ock så måste man plugga till spanska test igen och engelska och göra matte läxa idag-.-'Att gå i 6:an är skitttt jobbigt!!!:P.Men ska chilla nnu så puss på er;)

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards