Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 29 februari 2012

...

Av tessys - 29 februari 2012 23:34

Ville bara säga god natt på er alla underbara som ta er tid till att läsa min blogg;)<3333Dream sweet<3

"Puss på er"<33 

   

Av tessys - 29 februari 2012 19:25

Hejsan alla underbara!Är bara liggande i sängen(inte kul),har tittat på lite pogram och varit vid datan och ätit precis!

Jaa man får väll bara försöka bli frisk!Och min älskade mamma har köpt skor till mig idag och medicin;)<333Så nu ska jag bli frisk så jag kan åka till Rosenborg skolan på måndag!Ska ju försöka komma in i musikklass så man måste sjunga upp och vi har gruppsång på måndag och på onsdag ska man sjunga själv!;)Hoppas det går bra och önska mig lycka till nu !?;D

Fortsätta vila nu!;)<33

"Puss på er!<3333

 

Av tessys - 29 februari 2012 13:35

Hejhej på er alla underbara!!!;)Kom precis hem för att jag tappat rösten och kan typ inte snacka och är sjuk!Så det blev ingen Kramfors för min del;(Men vad ska man göra om man är sjuk!?Så jag fick bli kvar här nu och nu är man hemma och ska bara försöka vila ut till måndag så at man blir frisk!!!Men hoppas ni allefall har haft ett toppen lov och att det fortsätter så!Tänkte bara slänga in så ni vet,och nu ska jag väll vila och bara tare lungt!

"Puss på er"!<3

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards