Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 11 februari 2012

;))

Av tessys - 11 februari 2012 23:03

Tjenixen alla underbaraste läsare!;)Dagen har varit SKIT bra!!!Den började men att brossan kom förbi och höll mig sällskap!Och sen hälsade jag på duschen och fixade mig och drog till madde;)Men sen skulle man hem och äta och då hade janni kommit hem till oss utan att säga nått,hahha skön skön;)Och sen åkte hon hem och jag stack till madde och vi gör som vanlig "luffar";)Vi tittade typ på "melodifestivalen",DEN ÄGER JU BAH!;)))Men efter det så stack vi hem till mig och madde tänkte då slagga här och så blev det också;)Hahha just nu sitter man vid datan med musik och käkar chips med dipp och dricker cola,det är sooooffftttt!!!!;)Och vi tänkte typ skypa med nån rolig sen!;)

Puss på er!;)

 

Av tessys - 11 februari 2012 10:59

God morgon mina underbara sötnosar!;)Hahahaa intressantaste samtalet igår med dem bästa!Asså serri fan fyra timmar i garv!Vi är bara för sköna ibland!Och jag tror det fanns två personer som var väldigt trötta igår som ba satt och mumlade lite skit ;)Och nu sitter man och skypar med madde och igår var det typ 4-5 timmar med madde,abbe och erik<333(göllisar.se);)<3Hhahaaa känns som att man ska flytta till skype ibland;)Och så kom man ju i säng typ 3;)

Men what ever det är helg och det blir nog duschen snart och lite fixning med mig och sen dra till cheyyen;)))Och sorry för att jag haft så dålig uppdate på sistonde;(Hoppas ni fortfarande läser!;)Puss på er;*<3

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards