Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av tessys - 24 februari 2012 16:51

Tjenixen alla underbaraste!;)Gör ni nu?Själv sitter jag vid brossans data och har kul,,,,not!;)Men vi drar nog snart hem till pappa snart ?Men btw snackade nyss med älsklingen!!<333Men han skulle dra nånstans så vi la på?;)<33Hahahaa nu är det ju sport lov och jag tror jag och bästavän janni kommer flyga till kramfors;)För annars bir det buss i typ ca5 timmar och uppåt!Vem pallar lixsom sitta i bussen så länge när det tar en timma med flyg ;)Och där kommer vi åka skidor och handla på "DOLLARSTORE",teresas och jannis bästa och billigatse affär!;D

Och så ska vi passa på att vara lite barn!Åka pulka och haa en massa kul!;)Och så jag så dunder klart ta en MASSSSSAA bilder på lite allt;)Men lite läskigt också,hahha vi ska sova själv i huset men det finns ju ett hus på samma gård bara 10meter ifrån och där är hennes farmor o farfar!=)AA men ska inte ge mig in på detalj än;)Och senare blir det att packa lite;)Bloggar senare!

"PUSS PÅ ER"<333

 

Av tessys - 24 februari 2012 13:48

Heeeeeeeeeeeeeee fredag!!!:D!Asså äntligen är det lov i från fängelsettt;)Har inte varit så kul i skolan allefall-.-'För varken julle eller madde var i skolan i dag!!!;(Saknar dem sjukt mycket!!!!Men jaa det ska vi skita i nu!!!Och så åke man ju till "kramfors" på måndag!Och med värdens bästavän janni!!!!!!!<3333333Hahahahahahahahaaa har inget att skriva om så skriver senare !<3

"puss på er"<3

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards