Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av tessys - 20 februari 2012 21:23

Tjenixen alla underbaraste!Kom precis ur en härlig dusch!;)Tog den efter att jag tittat på ett pogram!;)Och nu väntar man bara på att bigbrother ska börja!<33333kärlek det!;)TÄNKTE bara slänga in det lite snabbt här!

"puss på er"

 

Av tessys - 20 februari 2012 16:31

Tjenixen på er alla underbara!;)Idag har man varit i skolan som säker alla typ eller aa inte babe då han har sportlov!<3Men nästa vecka ha vi!;)Men iallafall idag har man varit med dem underbaraste i skolan och sprungit runt och busat;)Hahahaa dans show vi hade jöö;)<3Och så kom jag hem från skolan klockan 4 idag:/För efter skolan har jag finska och efter det hade jag musikträning!:D.OOO nervös...Ska ju sjunga upp vecka 10;)Men asså typ alla säger att jag kommer komma in men jaa man vet inte;)<3HAHAHA typ alla bah "aa du klarar det"!<3Göllungar jag svär!BTW nyss har man ätit hos mormor som vanligt och kom precis nyss hem typ;)Och snart begär jag mig till ridningen!;)KAAALLLLT igen!Tänkte slänga in nåt lite sen senare efter ridningen!;)Blir det bra?;)<3

"Puss på er"<333

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards