Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av tessys - 7 februari 2012 19:50

Sorry alla min fina att jag har haft så sjukt dålig uppdatering idag och den snaste tiden!Men idag fick man typ LITE hjärnskakning på grund av att man fick en regäl(stavning) puttning pågrund av inget;(Så jag va hos skolsyster hela dan typ !Men snart är man back on daa track;)!Annars har dagen varit riktigt bra och så har man varit på utvecklingsamtal och varit i áffären och köpt hem lite smått ;)Och snart är det duschen som gäller för mig;)Sen får vi väll se om jag orkar slänga in nåt dör måste fixa här hemma plus spva tidigt ska ha nationella prov imogon i 2timmar:O.Kommer dööö;)Neej men fettttttt med jobbigt,så tänkte va lite piggare imorron;)Så annars bloggar jag mer sen alla fina,puss på er<333

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards