Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av tessys - 19 februari 2012 20:42

Heej på er alla underbara!;)Åkte ju iväg där vid 3 och kom hem vid 7typ ;)Vi va en sväng i tveta!;)Och sen drog vi till ICA MAXI och köpte lite smått till mig och lite annat,eller aa jag köpte;)Kom hem med hårfärg och anskits mask!Som jag nyss gjorde!Riktigt fräschhh känner jag mig!Och så fixade jag naglarna lite smått,hahha i väntan på att efterlängtade "Big brother" börjar!;)Men nu måste jag börja mysa ner mig i soffan och titta på "big brother",hahha!

Slänger in nått efter eller senare!!<3

 

Gjort detta kväll!<3

 

Av tessys - 19 februari 2012 13:26

Tjenixen på er underbarA!;)Har precis tittat på "Elsas värld",den är grymt bra!!!Och finns att titta på tv3play ;)

Asså just nu har man tråk inga roliga inne eller så,först klockan3 har jag och göra ;)FIXA MIG!<3Slänger in nåt litet sen med!;)"puss på er"

 

Av tessys - 19 februari 2012 11:39

God morgon på er alla underbara!;)Vaknade för ett tag sen och då hade ida och elle typ kommit;)Sån nu är man typ barnvakt ett tag sen tänkte jag dra till stan och köpa jeans till mig!Men jaa har inte nå att säga nu så slänger in nåt lite senare!<3"puss på er"

 

Av tessys - 19 februari 2012 01:25

Tjenixen alla underbarste!!!;D.Kom hem idag från janni för skule ha andra planer här förmicke fyllde år så det var typ fest/kalas eller vad man ska säga?Sprit fanns allefall;)Så vi var ju hos dem underbaratse!Kul va det,så missade jag typ hela melodifestivalen;(Inte kul kan jag säga?Jag som brukar följa sånt ;)Men btw helgen har varit underbar med dem underbaraste!<3333Och just nu sitter man och chattaer med den enda gullungen som är vaken;)(abbe)<333

Hahahha är asss trött så bloggar vidare imorron!Ville bara slänga in nåt litet ;)

"puss på er"!!

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards