Teresa Pokela- Livet blir vad du gör det till

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av tessys - 25 februari 2012 18:11

Assååå gashh!Är så jäkla taggad nu!!!Nu har jag packat och ska snart åka till janni och sen ska vi flyga själv;)SCARYYY!;)

Hahahahaaaa ville bara slänga in nåt litet för vi ska åka snart men skiriver mer senare när jag kommit hem til janni kanske,eller nåt sånt!!

Bloggar allefall idag nån gång;)<33

"Puss på dig"!<3333

 

Av tessys - 25 februari 2012 11:30

God morgon alla underbara!;)Vakna typ vid halv 11 där?Haahahaa hade TV:n på och datan och lampan tänd när jag vakna?Somnade direkt eftre att jag ch älskling pratat!;)Och så gick jag upp och satte på datan och tog frukost!Så nu har jag typ ätit frukost)Snart eller senare så ska jag duscha och sen packa!Hahahha orkade inte packa allt igår;/

Så ska göra det idag,sen senare när mamma kommit hem drar jag till janni och på måndag åker jag och janni;)Så vad ska man säga?Tänkte slänga inte nåt litet sen senare också!Men det kan bli fuckat för att jag bloggar isåfall från mobilen.....utan bilder?;)Men btw ska fortsätta med att dunka musik och va på fejjjan;)

"puss på er"!<3

 

Presentation


Heej,Hoppas du inte bara klickar bort utan stannar här o kommer tillbaka!;)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 En gång i veckan typ!
 En gång i månaden typ!
 Bara nån gång ibland!
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards